Musím o ni bojovat. Ale jak?
[Maggie]
Právě stojím na letišti a čekám až oznámí můj let do Kanady.
Letím totiž za mámou a Nickem. Nick slaví narozeniny a bude tam spoustu jejich přátel.
V současnou dobu tam bude i Bieber, takže jen doufám v to že ho potkám. Kecám.
Tess říká, že ho někde v hloubi duše pořád miluju, protože první láska nikdy neumírá, ale podle mě je to teda pěkná kravina.
*V KANADĚ*
Popravdě se na mámu i těším. A na Nicka taky. Je na mě hodný a má mě rád.
„Zlatíčko! Konečně jsi tady!" vyjekla máma a pověsila se na mě. „Ahoj mami. Taky tě ráda vidím." usmála jsem se na ni a políbila ji na čelo.
„Pojď, Nick na nás čeká doma. Zítra je oslava." zajiskřilo se jí v očích.
„Super. A kde to bude a kdo tam vůbec bude?" zasmála jsem se nad mojí otázkou.
„V jeho firmě a bude tam spousta známých lidí. No...známých. Spíš nějací manažeři a tak." pousmála se a v očích se ji mihla nervozita.
K mámě domů jsme dojeli během hodinky.
„Ahoj Megg! Tolik jsi mi chyběla princezno!" zasmál se a vtáhl mě do medvědího objetí.
„Uh! Nicku! Umačkáš mě!" vydechla jsem mu do ramene.
Po vřelém přivítání jsme se společně najedli. Momentálně sedím na posteli a poslouchám písničky.
Když se nad tím tak zamyslím, tak i když Justina nesnáším, tak mi chybí. Přiznám se, že jsem nad vzpomínkami brečela i minulý týden, ale to sem vůbec nepatří.
Už jsem byla celkem unavená, takže jsem se rozhodla zhasnout a jít spát.
*RÁNO*
O můj bože. Vůbec se mi nechce z postele ven a to už je půl jedenácté. „Maggie! Okamžitě se pojď nasnídat!" křičí máma už poněkolikáté zpoza dveří.
Neodpověděla jsem jí a místo toho jsem se zvedla a lenivým krokem jsem se přesunula až do kuchyně.
Po snídani jsem se rozhodla, že zavolám Tess.
T: „Maggie?"
M: „Ahoj"
T: „Chceš něco? Nemůžu teď."
M: „No chtěla jsem si popovídat."
T: „Aha, super, ale já teď nemůžu. Nazdar."Následné pípání mi dalo najevo, že telefonát byl ukončen. Byla protivná...super.
To jsem zase udělala něco, co jsem v životě neudělala. Ano, přesně tak.
Tess se začala bavit s holkami, o kterých jsem roky neslyšela. Jsou to dvojčata a taky pěkný svině. Kdysi na základce jsme byli nejlepší kamarádky.
Viděla jsme v nich jen to dobré, ale ve skutečnosti mě to "kamarádství" ničilo.
Pomlouvaly mě kde mohly a pak mě vinily za věci, který nabyli pravda.
Naše "kamarádství" skončilo tím, že mě začaly šikanovat.
Jakmile jsem se s nimi přestala bavit, tak jsem byla volná a šťastná.
Teď za nimi Tess dolézá a může se z nich posrat. Jmenují se Nicole a Adel a vůbec nevím jak se poznaly.
Každopádně díky nim je na mě poslední dobou Tess protivná a hnusná. A mě to táhne ke dnu.
„Megg, začni se chystat. Za chvíli vyrážíme." nakoukla máma do pokoje a hned zase odešla.
Moje vzpomínky mi zabraly dost času.
Zvedla jsem se a namířila si to do koupelny, kde jsem si dala uvolňující sprchu.
Jemně jsem se nalíčila a přešla do pokoje. Ze skříně jsem si vytáhla šaty ve světle růžové barvě, které byli v délce nad kolena.
Dále jsem vytáhla bílé lodičky a k tomu malou bílou kabelku, do které jsem si dala klíče a telefon.
Vlasy jsem přejela žehličkou a byla jsem plně připravená.
Jako dárek jsme se s mamkou dohodly a koupily jsme Nickovi auto.
*NA OSLAVĚ*
Pár lidí už tu je. Se všemi se ochotně přivítám a pošlu je dál.
„Megg! Scooter přišel, tak pojď se přivítat!" křičela na mě máma.
Počkat. Pokud tu je Scooter...tím pádem tu bude i Justin. Ne, proboha ne.
„Ahoj Megg. Dlouho jsme se neviděli." usmál se na mě a potřásl mi rukou.
Pak přišel ten, kterého jsem už v životě nechtěla potkat.
Justin.
Proto jsem se otočila a odešla za Nickem.
Nick i máma vědí, co se stalo, tak nevím jak mohli dovolit, aby přišel. Při pohledu na něj se ve mě něco zlomilo a cítím to znovu.
Otočila jsem se směrem, kde by měl stát a naše pohledy se střetly.
Cítila jsem, jak mi jdou do očí slzy a proto jsem se vydala na balkón.
Rukama jsem se opřela o zábradlí a zhluboka dýchala.
„Ahoj" za zády se mi ozval až moc známý hlas.
„Co tu děláš? Neměl jsi sem chodit. Už nikdy jsme se neměli vidět. Už nikdy v životě, Justine." vzlykla jsem a otočila se k odchodu.
Nedovolil mi to stisk na mém zápěstí. Zastavila jsem se, ale neotočila jsem se.
„Mrzí mě to." hlesl Justin. „Co tě mrzí? Co?!" zvýšila jsem hlas a popotáhla do sebe.
„Mrzí mě, že jsem zabil naše dítě." zachraptěl. „Nic víc?" ironicky jsem se zasmála a otočila jsem se jeho směrem
„Ne! Mrzí mě všechno! Nechtěl jsem...nechtěl jsem tě a ani to dítě ztratit." v očích se mu zaleskly slzy.
„Ale ztratil. A to kvůli sobě." zavrčela jsem.
„Miluju tě." zašeptal.
Ten pocit...je tu znova.
Splnili jste můj požadavek, tak tu máte další díl. 😇
Doufám, že se vám líbí...zatím 😮
Komentář a vote potěší 😊💋Za 10 vote bude další část 🙈
Miluju vás 💖
Peace! ✌
ČTEŠ
-Story About My Life 2.- (ft. Justin Bieber)
FanfictionMyslela jsem si, že už se s ním neuvidím. Můj osud rozhodl. Pokračování :) Hope you enjoy it!