Pro Justin: Oka :P.
[Maggie]
Právě mě Scoot vede někam k, nejspíš, soukromému letadlu. Nevím, co to má znamenat, když měl Justin odjet už včera.
Už v dáli vidím Justina s úsměvem na tváři. Roztahuje ruce na náznak, abych ho objala.
Popoběhnu a vstřelím mu do náruče. „Neměl jsi náhodou odjet už včera?" vyjekla jsem a odtáhla se od něj.
„Jo měl, ale nemohl jsem tě nechat letět samotnou, tak jsem si řekl, že ještě počkám a poletíš se mnou." mrkl na mě a postrčil mě směrem k letadlu.
Už jsme ve vzduchu a zatím je tu nehorázná sranda. Například, když se Justin snažil otevřít šampáňo a ten špunt vystřelil Scooterovi do rozkroku.
Nebo, když Ryan ještě spal, tak mu Justin pokreslil obličej nějakým fixem a doteď to smívá a hrozně u toho nadává.
Náš let se ale blíží konci a proto nás letuška vyzvala, abychom si sedli na místa a připoutali se.
-----------------
Už jsem den doma. Hned po příletu mě Justin odvezl domů.
Momentálně čekám na Justina, protože spolu někam vyrazíme. Je něco okolo 11:00, takže počítám s obědem.
× O dvě hodiny později ×
S Justinem se skvěle bavíme. Byli jsme na obědě a je to prostě super. Všude jsou papz a myslí si, jak jsou nenápadní.
„Co budeme dělat teď?" zeptá se mě Justy, když si sedneme do auta. „Ráda bych už byla doma, tak bych tě poprosila kdyby jsi mě dovezl domů" usmála jsem se na něj a on jemně přikývl a rozjel se.
Celou cestu v autě bylo ticho. Nikdo z nás dvou nic neříkal. „Jsme tu, kočko." zachraptěl Justin a já vylezla z auta.
„Tak děkuju. Dnešek byl fajn." pohladila jsem ho po ruce. Dívali jsme si do očí a nebezpečně se přibližovali k sobě.
Během vteřiny byly jeho rty na těch mých. Ruce jsem si dala za jeho krk a přitiskla si ho více k sobě.
Probudil mě zvuk cvaknutí foťáku. Rychle jsem se odtrhla a Justina odstrčila od sebe. Koukal dost zmateně.
„Stalo se něco?" zeptal se váhavě. „Tohle nejde. Nemůžu. Pořád jsi mi moc ublížil. Nech mě být prosím.." vytekla mi slza z oka a silně zavřela dveře.
Bylo mi ho líto, ale nemůže mě líbat kdy se mu zachce. Teď ten polibek bude všude. Bože jsem tak pitomá!
Až jsem se vysprchovala tak jsem si lehla do postele s notebookem. Byl nás plný internet! Lidi a beliebers si začínají osvěžovat náš vztah.
Ach, to jsem nechtěla. Najednou mi blinkla zpráva na messengeru. Otevři ji a nemůžu uvěřit, kdo mi píše.
Vall: Ahoj Megg. Dlouho jsme se neviděli a myslím si, že by to chtělo pokecat. Bydlím tu teď, tak bychom se mohli stýkat častěji. Co říkáš na zítřek. 11 ve Starbucks?
Megg: Bože, ahoj! Sraz platí! Těším se <3
Asi se ptáte kdo je Vall. Je to moje kamarádka, se kterou jsem se dlooouho neviděla.
V tom případě se zítra nudit nebudu.
× DRUHÝ DEN×
[Justin]Celou noc jsem přemýšlel. Jsem takovej kokot. Kdybych neudělal tolik chyb. Kdybych se vysral na Selenu, tak máme teď krásný miminko.
Je něco okolo dvanácté a na internetu jsem viděl fotky Megg, nějaké holky a toho Joshe z TØP. Vůbec tu holku neznám a nemám ponětí kdo by to mohl být.
Chtěl jsem dneska za ní jít, ale popravdě mám strach...Budu si muset vyrazit s někým jiným.
Zavolám Sofii.
Tady pro nový začátek. Omlouvám se, je krátká.
*Aduška*
ČTEŠ
-Story About My Life 2.- (ft. Justin Bieber)
FanficMyslela jsem si, že už se s ním neuvidím. Můj osud rozhodl. Pokračování :) Hope you enjoy it!