Moja historia zaczęła się 2 miesiące temu gdy z miasta musiałem pojechać do Sosnowca .Tak nie przesłyszeliście do Sosnowca . Czekałem na swój pociąg na peronie przyjechał . To było najprzystojniejsze pendolino jakie widziałem ładne z twarzy i tak wgl z tyłu i z przodu piękne . Wsiadłem do tego pociągu i po chwili usłyszałem najpiękniejszy głos na świecie i powiedziała mi że jestem piękny i wogule śliczny to był ten pociąg który z środka był bardziej seksowny niż na zewnątrz . Po chwili przyszedł do mnie konduktor i powiedział mi że to jego pociąg i że nikt nie będzie do niego/niej zarywać ale ten pociąg tak mnie podniecał że nie wiem . Ale po chwili dojechałem do Sosnowca tak nie przesłyszeliście się do Sosnowca . Było tam tak jak w honolulu ale inaczej a pociąg był inny piękny bo był z Katowic . Ale pomyślałem sobie że nie i ukradłem swoją wybrankę nazwałem go/ją Tomek bo mi się tak z seksownymi pociągami kojarzy . Uciekłem z nią jak najdalej i robiliśmy no wiecie anal/oral i inne takie sprawy widziałem że to się temu pociągowi podoba więc nie przestawałem. Ale po chwili wyszedł najważniejszy z najważniejszych dyrektor tego pendolino i mnie zbił że z jego żoną/mężem ruchaliśmy się . Ja już nigdy nie zobaczyłem seksownego Tomka i żyłem w rozpaczy a Tomek został ze złomowany u Stasia .