Lanet olasıca bir günün sonun da göz yaşlarımı tutamayıp ağlamıştım . Her şey neden bu kadar zor olmak zorundaydı . Kendimi hissetmiyor gibiyim boşluktayım sanki eskimiş olan pencerenin açılıp kapanma sesi kadar cızırtılı ve rahatsız edici bir sesmiş gibi geliyordu ki bana bir tane tekme savurup kırasım geldi . Ortalık fazla sesizdi oldukça rahatsız edici bir sesizlik kötü bir şeyin habercisiymiş gibi . Sanki anında nefesimi kesebilecekmiş gibi . Daha fazla nefes alabileceğimi tahmin etmiyordum zaten bu oda da fazla durmuş ve ağlamıştım dışarı çıkma vakti diye geçirdim içimden . Tam ayağa kalacakken aynadaki yansımama takıldı gözlerim farklı görünüyordum oldukça farklı görüntüme yaklaştım. Gözlerim şişmişti ve kızarıklıklar oluşmuştu en azından saçlarım pek de kötü sayılmazdı . Üzerimi değiştirmeye karar verdim bir şort ve tişört fena ikili değildi . Sanırım kestiremediğiniz şu nereye gidiyorum ?! Açıkçası benim de pek bildiğim söylenemez belki bir kafeye falan uğrardım . Ama ilk önce sahile gitmek istiyordum deniz havası bana her zaman huzur vermiştir. Evim sahile yakındı ve biraz olsun üzerimden bu lanet duyguları atmalıyım diye kendi kendime söylendim . Bu yol bana kasvet veriyordu belki de karanlığa olan fobimden kaynaklanıyordur bilemiyorum . İçime çektiğim hava bana ne zamandan beri nefes alamadığımı hatırlattı çok boktan dakkikalar geçiriyordum ve o da nesi ?? Bir kavga mı hadi ama bir bu eksikti . Kafeye gitmek istiyordum ama şunların bitmek bilmeyen kavgaları yüzünden o tarafa geçicek bir cesaret bulamamıştım . Hadi ama bana ne yapabilirler di ki ?! Son gaz bir cesaretle ayağa kalktım ve kafenin tarafına doğru ilerlemeye başladım . Bakma hayır benim tarafıma bakma hayır siktir başımdan . '' Hey sen ? Eğer burada gördüklerini bir tek kişiye dahi anlatacak olursan sanırım iyi bir şey yapmış olmazsın . '' Yakama yapışmış ve gözlerimin içine bakıyordu gözlerimi kaçırsam sanırım pek de iyi bir şey yapmış sayılmazdım ben de gözlerimi ondan ayırmayarak '' Sanırım tanışmıyoruz ve ben bana bu şekilde davranılmasından hiç hoşlanmadım . '' Diyerek kendimi çekmeye çalıştım lan dur bi saniye daha bitmedi ?!!