Berbat geçen bir günün ardından daha ne kadar kötü şeyler yaşayabilirim diye merak ediyordum . Ona o cümleleri söylediten sonra beni ittirmişti ve ben popomun üstünde takla açacak vaziyete gelmiştim . Bana demesin mi '' Tanışabiliriz . '' diye . Lan ben kendimden geçmişim bana dediği şeye bak . Peki hala , yüzüne uzunca bir baktım açıkçası yakışıklıydı yeşilin en güzel tonu diyebileceğiniz bir tondu kusursuzdu . Ah , ne saçmalıyorum ben . Hadi Rose hadi kızım adını söyle ve uzaklaş zaten hayatın yeterince kötü . '' Rose Maya Savaşçı . '' dedim . Sesimin tonunun sakin olmasına dikkat etmiştim , onun daha doğrusu onların yanından uzaklaştım . Ne eve ne de kafeye gitmek istiyordum artık . Sokakta büyümüş bir kız için bir bankta uyumak zor olmazdı ha ?
Onlardan uzaklaştığım yerin deniz kenarı ve güvenli olmasına dikkat ettim . Burada uyuyabilirdim . Gözlerimi kapadım içimde yutkunma hissi uyandıran korkuyu bir kenara savdım .
- Can Atala -
Bir yan kesiciyle uğraşıyorduk . Bir yakınıma zarar vermişti . Tahmin edeceğiniz üzere ben de ona zarar verdim ve küçük bir kızın bizi izliyor olabileceğini nereden bilebilirdik ? Kız korkuyordu bu açıkça belliydi ama bunu belli etmemek için sırtını dikleştirdi kafasını da aynı şekilde dik konuma getirdi . Önüne geçtiğim de gözlerini gördüm ağlamaktan altları şişmişti ve biraz da alkol kokuyordu . Hadi ama bu küçüğün başına ne gelmiş olabilirdi ki . Zararsız bir tip gibi duruyordu beni tersledi . Bu komikti çünkü uzun zamandır bir kız benimle bu şekilde konuşmamıştı bilirsiniz işte . Ona '' Tanışabiliriz . '' demiştim yüzüme uzunca bir süre baktı ve '' Rose Maya Savaşçı. '' demişti . Sanırım sakin olmaya çalışıyordu bu durum komiğime gitmişti . Sonra yanımdan ayrıldı . Onu takip edecektim Mert'e dönerek '' Peşinden gideceğim beni aramayın . '' dedim . Kafasını olumlu anlamda salladı . Onu takip etmeye başladım . Burada ne işi vardı etrafına bakındı ve bir bankın üzerine kıvrıldı . Burada uyuyacak olamazdı öyle değil mi ? Tam düşündüğüm gibi olmuştu banka uzandı ve uyumaya başladı . Onun yanına gittim biraz izledikten sonra uyuduğuna karar verip kucağıma aldım.