Bitmesin...

386 5 2
                                    

Bu ayrılık bana hiç iyi gelmedi. Sanki ben artık ben gibi değilim. Çok farklılaştım. Önce yaşamayı unuttum. Sanırım hissedemiyordum. Sadece nefes aldığımın farkındaydım.Onun dışında mutluluk, huzur, sevinç, umut gibi tüm hisler yerini kocaman bir boşluğa bırakmıştı. Biraz zor oluyordu. Bu boşluk öylesine derindi ki, içine çekiyordu tüm benliğimi.Şimdi gelsen bitmedi desen tekrar yaşıyalım böyle bitemez desen bir parça mutluluk versen huzur versen bana.Evet o gece sana yalan sölemem bir hataydı ama sormadın ki nedenini sormadın o gün ben herşeyi bitirmek için huzurumuz kaçmasın  diye peşimden koşan çocukla buluştum evet bunu öğrendin ama nie diye sormadın o çocuğa o gün seninle geçen tüm anılarımı seni ne kadar çok sevdiğimi benim peşimi bırakmasını istediğimi söyledim ama sen bunları bilmiyordun sana anlattığımda bir mesaj atmayı bile çok gördün bana.Nedenini bilmeden özlüyorum, gün geçtikçe daha çok bağlanıyorum. Bana böyle gelirken sende tık yok bunuda biliyorum. Sevdiğini biliyorum,sevdiğimi biliyorum. Sana karşı olan çok kocaman zaafımı biliyorum.Mimiklerini biliyorum ,onları seviyorum.Benden başka seni seven midemdeki kelebekler var mesela,onları biliyorum.Sen mesaj atıyorsun ya hani hemencecik kıpraşıyolar. Belli ediyolar sevgilerini, ama sen belli etmiyorsun bal surat. Hem sevip,hem belli etmek bu denli  zor mu ki? Bana sorarsan eğer değil,hemde hiç değil.

Sev, daha çok sev. Ama yansıt. Uzaklaştı hissini yaşatma bana. Neden dersen eğer. Bilirsin hem sulu gözümdür, hemen kaybetme korkusu kaplar minicik bedenimi sonradansa gözyaşına bağlar hemencecik.Hem hani sen “seni bir daha üzmiycem” demiştin,onu uygula. Çünkü uygulamadığın müddetçe; mutluyken, mutsuz olduğumu biliyorum. Sende bil.Ne ara bağlandım ki ben sana?Ne ara bu kadar her şeyim oldun sen benim?Dinlediğim her şarkı,o şarkılardaki her dokunaklı söz,gezdiğim her yer ,gördüğüm her şey ve ben bile 'sen' olmuşum.Her anında,her ruh halinde,her zaman yanında olmak istiyorum,ruhunun derinliklerinde dolaşmak ve senin huzurun olmak istiyorum.Beni sevdiğini yaşamak istiyorum ve ben aslında seni yaşamak istiyorum.Seni anlayan,sana mutluluk veren,senin kalbini paylaşan o kişi olmak istiyorum.

Böyle bitemez...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unutamadım...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin