Day Dream ~ Tanıtım Bölüm 1
Uyandığımda saat sabah 07:00'di daha okul servisinin gelmesine 1 saatten fazla vardı . Hemen fırladım yatağımdan dişlerimi fırçalayıp kahvaltımı yapmak için mutfağa doğru yola koyuldum. Koskoca evde kimsenin olmaması her ne kadar ürkütücü olsada, bir okadar da huzur vericiydi. Mısır gevreğimi ve sütü'mü sarı renkli tabağıma koyup hızlıca yemeye başladım . O sırada kapı çaldı koşarak açtım kapıyı, gelen her zamanki gibi Alice'di . Erkek olmama rağmen her sabah beni almaya gelen, herşeyimi paylaştığım , kız arkadaşım vardı . Aslında bu iyi birşey çünki erkek arkadaşlarımın çoğu beni anlamıyor, en ufak bir hatam oldumu rezil etmek için elinden geleni yapıyorlardı. Ben bunları düşünürken ortam çok sessizleşti.(Düşünceler içine daldığımda ki halimi bilirim tipim iyice çirkinleşir ve kendi kendime konuşurum . )
Alice'in "Brand, iyi misin ? " sorusuyla kendime geldim.
"Evet iyiyim sadece yeni uyandım" dedim
"Peki ozaman, hadi çabuk hazırlan servisi kaçırmamalıyız " dedi. Bana emir vermesini bir yandan sevmesemde bir yandan da hoşuma gidiyordu . Annem'in olmaması artık sorun değil di Alice'in emirleri annem'i hatırlatıyordu.
Koşa koşa odama çıktım elbiselerimi giyerken , Alice'de dünden kalan mutfağı topluyordu . Çantamı'da hazırlayıp aşağıya inmiştim . Mutfak çoktan toplanmış , Alice salona geçmiş televizyon izliyordu . Geldiğimi gördü televizyonu kapattı ve evden çıktık . Kaldırım'da servisi beklerken Josh geldi. Josh benim ilkokuldan itibaren en iyi kankam'dı . Beraber eğlenir beraber takılırdık . Annem ve Babam trafik kazasında öldüklerin de 3 Ay boyunca bizde kalmıştı.
Josh hafifçe kulağıma eğildi ve "Kanka bu manyak burda ne geziyor ? " dedi . Alice duymuş olacakki ;
"Sabah sabah seni çekemem Josh " dedi .
Josh'un yüzüne muzip muzip gülmesi yayılınca ortamdaki gerilim'de düşmüştü. Josh ve Alice bir ara sevgili olmuş ama Josh'un Alice'i Jennifer ile aldatması üzerine ilişkileri feci bir şekilde sonlanmıştı. Alice josh'la hayatta konuşmazdı tabikii ben olmasaydım . Şimdi birbirlerinden uzak iki arkadaşlar ..
Okula ulaştığımızda saat 09:00 olmuştu . Koşa koşa servisten indik ve Josh'la ben İngilizce sınıfına doğru giderken , Alice Matematik sınıfına ulaşmıştı bile. Nefes nefese kalmıştık ama neyse ki zamanında ulaştık . İngilizce hocamız Bayan Willis henüz derse gelmemişti ....
------------------------------~~~~~~~~|--------------~~~~~~~~~~~|------------------------------------~~~~~~~~~~
Arkadaşlar sadece deneme bölümüydü eğer hikaye'yi beğendiyseniz , Yorum atın ki yb'ler gelsin iyi okumalar :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Day Dream
Teen FictionDay Dream; ANA KARAKTERLER : -Brand -Alice -Josh -Celine -Harry Hikaye'nin konusu bir liseli gencin başından geçenlere odaklı . Hikaye boyunca yaşanacak aşklar aldatmalar ağlamalar'ın ardı arkası kesilmiyor. Duygusal , Romantik ve bazen komik ola...