Biri beni sagdan oburu beni soldan cekerken "Kizlar kurban oliyim size en azindan bana aciyin" diyordum ama onlar yok. Benim dediklerimi bosvermis devam ediyorlardi. "Ya olum ben sana demedim mi defterimden uzak durican!" Diye bagiriyordu Ela.
Gamze beni hizla cekip Elanin elinden kurtulmama sebep olmustu ama kendisi halen birakmiyordu! "Ya kizim bende sanki cok merakliyim senin defterine. Ya merak ettim baktim hem okul kitabi ya ne olicak!" Ya Gamze birak diye bakiyordum ona ama bakmiyordu.
Elanin omzuna yerlesen kolla gozlerim oraya kaydi. Buz gibiydi. Ela ikizine donup derin bir ic cekip "Derya Arda. Arda Derya" diyip bitirdi tanisma fasini. Gamzeye donmemle sert birseye carpmam bir olmustu. Sol elimle basimi ovalerken obur elimle karsimdaki kas yigina dokuniyordum.
Tabi ben durur muyum "Lan okuz senin ne ara boyle kasin oldu" diyip gozlerimi actim. Ama bu Gamze degildi. Elimi hizlica cekip "GAMZE" diye bagirirken Doruk karsimda siritiyordu. "Ne o Tombis. Daha once dokunmamis gibisin" dedi siritmasini surdururken.
Ya dur bi hele. Bu bana tombis mi dedi. Bana? BANA? "Sert bise olicagima gobekli yumusak bise olurum" dedim. Ya ben ne sacmaladim? Bana bakmayan. Icim kizarken disim sakin bir sekilde karsilik verir.
Doruk anlamamiscasina bakiyordu. Evet ben kendime gobekli demistim. Arkasindan motorlu arkadasi geldi. Hani su sinifta Doruga kizan. Gozlerimi ona dikip acaba hangi isim ona yakisir diye dusuniyordum ki o elini uzatip "Kaya" demisti.
Dusunmeme izin vermemisti. Bende elini sikip "Derya" dedim. Kaya elimi birakip Doruga dondu onla uzaklasti. Kurtulmustum Doruktan cok sukur. Neyse.
Gamze ile Ela birbirine sinirli bakislar atarken Elanin ikizi yani Arda halen Elanin yaninda duriyordu. Ela bana donup "Derya dun sen Dorukla konusiyordun hani demistin sen beni rezil edendin filan diye. Orda ne oldu?" Diyince siniri butun hucrelerimde hissetmistim. Ya bana dunden bahsetmeyin Allah askina bahsetmeyin.
"Ela o okuz beni is yerimde beni rezil etti. Oda yetmiyor gibi ayni siniftayiz. Zaten dun o konusmadan sonra mudur onu cagirmisti bende gormedim ondan sonra" dedim yumruk olan ellerime bakarken.
Ela benim sinirimi hissetmis olicak ki "Arda sen niye burdasin?" Diye soruvermisti. "Canim sikiliyor" dedi kafasini bir eliyle kasiyarak. Okul zilini duyunca sinifa donduk. Hepimiz yerimize otururken Semayi goremedim.
Gamze ile Ela birbirine sinirli bakislar atarken Elanin ikizi yani Arda halen Elanin yaninda duriyordu. Ela bana donup "Derya dun sen Dorukla konusiyordun hani demistin sen beni rezil edendin filan diye. Orda ne oldu?" Diyince siniri butun hucrelerimde hissetmistim. Ya bana dunden bahsetmeyin Allah askina bahsetmeyin.
"Ela o okuz beni is yerimde beni rezil etti. Oda yetmiyor gibi ayni siniftayiz. Zaten dun o konusmadan sonra mudur onu cagirmisti bende gormedim ondan sonra" dedim yumruk olan ellerime bakarken.
Ela benim sinirimi hissetmis olicak ki "Arda sen niye burdasin?" Diye soruvermisti. "Canim sikiliyor" dedi kafasini bir eliyle kasiyarak. Okul zilini duyunca sinifa donduk.
Hoca iceri girince onu dinlemeye devam etikk. Sikici bir ders daha. Ben sikintidan patlarken Gamze ile Elaya bakmaya basladim. Yine didismeye karar vermislerdi. Inanabiliyormusunuz? İkisi bir silgiden dolayi kavga ediyordu. Gamzeye silgi lazim Elada vermek istemiyor.
"Kizim versene sunu" dedi Gamze sinirle ama fisildiyarak. Ela gormezden gelerek not almaya devam ediyordu. "Ya ben kime diyorum!" derken Elaya dokunmayada ihmal etmemisti. Ela agir bir sekilde Gamzeye dondu "Silgi istiyorsan git al. Bu benim silgim ve benim kararim bu kadar basit" diyip notunu almaya devam etti.
Gamzenin onunde oturan cocuk silgini alip Gamzeye dondu. "Su cenenizi kapatin" dedi sinirli bakislarla. Silgiyi Gamzenin onunde birakip "al senin olsun" diyip onune dondu. Gamzenin umurunda bile degildi. Silgiyi bevadan almisti ona seviniyordur simdi. Ya bu kiz cimri olamaz.
Ben bunlari izlerken okul bitmisti. Cok sukur bitmisti. Herseyimi toplarken Ela "Kizlar hadi konusuruz" diyip sarildi ikimizede. Sonrada kayboldu. Ardindanda Gamze. Sinifta tek kalmistim. Herseyimi toplamistim ki Sema girmisti sinifa. Semayi izlerken oda beni izledi.
Yanima gelip esyalarini toplamaya basladiginda onu izlemeye baslamistim. Sikintili gozukiyordu. Gozlerine baksam derinlere, onun aci cektigini gormekten korkiyordum. Kizin bakislari okadar derindiki herkes ne demek istedigimi anlardi. Hemde cok iyi anlardi.
Bu dusuncelerden kurtulmama sebep olan Semanin sesiydi. "Bana bakmaya devam etmeyi mi planliyorsun?" diye soruvermisti sogukkanlilikla. "Pardon, dalmisim oyle" dedim halen izlemeyi surdururken. "Aklinda soru isaretleri var. Icindeyse merak ve bundan korkmiyorsun. Beni tanimak istiyorsun arkadas olmak istiyorsun ama ben bunu tavsiye etmem. Hatta bu dusuncelerden kurtulmani tavsiye ederim" derken vok ciddiydi.
Her dedigi dogruydu. Cok merak ediyordum. Nasil bir dunyada yasadigini nasil bukadar umursamaz oldugunu bilmek istiyordum. "Peki ya ben merak etmeye devam edersem?" diye sordugumda ciddiligimi fark ederken, bana oylece bakmisti.
Bakmaya son verip onumden gecti. Kapiya gelince sadece sunu demisti. "Kendi iyiligin icin bu meraktan vazgec". Sonrasinda kaybolmustu. Benim iyiligim icin mi? Semayi daha yeni tanimaya baslamistim ve o bana 2inci gunden bunu demisti. Onu ogrensem bana nasil dokunmus olicakti? Ben ne alaka? Icimdeki sorular birikmeye devam ederken eve varmistim.
Eve anahtarlarimla girip "ben geldim" dedim bagirarak. "Hosgeldin abla" dedi minigimiz bana kosar adimlarla. Yuzumde olusan gulumsemeyle minigi elime aldim. "Canim. Bugun naptin bakalim anlat" dedim Alminanin gozlerinin isildigini gorurken.
Dun okula baslamisti ve bundan dolayi okadar mutluydu ki. Almina ile birlikte otururken o gununu anlatmaya baslamisti. Ben onu izlerken onu dinlerken o herseyi okadar detayli anlatiyordu ki. Bu mutlulugu karsisinda mutlu olmamak elde degildi.
Konusmasi sona ererken annem salona gecip "Siz ne konusiyorsunuz bakalim canlarim" dedi herzamanki sicak gulumsemesiyle. "Okuldan bahsediyoruz annem" dedi minik. "Hadi canlarim. Aksam yemegi bitti simdi yemeye" diyip Alminayi eline aldi. Bende arkalarindan onlari takip ettim.
Simdi soru isareti vardir. Baba nerde diye? Benim babam Almina dogdugundan 1 yil sonra vefat etti. Yani 5 yil once. Ben 12 yasindaydim ozaman. Babam trafik kazasinda olmustu ama kimin ona carptigini ogrenemediler. Icim cok yaniyordu halende yaniyor. Bana kek almaya cikmisti. 13 yas dogum gunumde keki disardan istedigimi soylemistim. Babam cikmisti almak icin ama gidis o gidis. Istesede geri donemedi. En kotusu ben olumunu gormustum.
Annemgille yemegimizi yemegi bitirmis odalarimiza gecmistik. Yatagima girip gozlerimi kapattim. Artik uyusaydim kendime buyuk bir iyilik yapmis olicaktim. Zaten gozlerimi kapatir kapatmaz 2 dakka sonra uyumustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Simarik
Teen FictionZengin simarik bir oglan. Doruk. Masum normal bir kiz. Derya Bu ikisi birbiriyle karsilassa nasil olur? Ya peki Derya burs kazanip Dorugun babasinin sahip oldugu okulda okusa?