Obzrela som sa v zrkadle a konečne som bola so svojím výzorom spokojná. Trvalo celé veky, kým som si našla vhodné oblečenie, vyhádzala som snáď celý svoj šatník. Až obyčajná čierna sukňa s vysokým pásom, čipkovaný korzet a na tom slabunko ružové sako mi ulahodili.
Obula som si čierne lodičky, vzala si kabelku a prehrabla si prstami vlasy. Konečne môžem ísť. Len čo som vyšla von zo svojho bytu, začal mi vyzváňať mobil a tak som to hneď zodvihla.
„No kde došľaka si?!“ hneď sa na mňa osopila Jamie.
„Nerob z toho takú vedu, len som nevedela, čo si mám obliecť.“ pretočila som očami, hoci to nevidela, a pritom nasadla do svojho auta.
„Je mi jedno kde si bola, ale švihni si už, Zayn je tu už vyše hodiny.“
„Čože? Tak dlho?“ prekvapene som zažmurkala. „Bože, to si mi to nemohla oznámiť už dávnejšie?!“ Hneď ako to povedala, pridala som na plyn, narýchlo sa s ňou rozlúčila a keď som bola pred tým klubom, vystúpila som von.
Všade boli samozrejme fotografi, veď dnes je tu uzavretá spoločnosť, len celebrity a pár vybraných novinárov. Medzi ktorých sme sa akosi dostali aj my dve s Jamie. Vybrala som si svoju kartičku s menom, aby ma ochranka pustila dovnútra a keď som tam konečne bola, vydýchla som si. Vážne nechápem, ako to tie celebrity zvládajú- mať deň čo deň za zadkom novinárov. Ja som bola medzi nimi asi tak dve minúty a už mi prišlo zle, začala sa mi točiť hlava a mala som pocit, že v tom momente vypijem aj tri litre vody, aj tak mi to nebude stačiť.
„No tu si už konečne!“ počula som zvolať Jamie a tak som sa otočila jej smerom. Hneď ma objala, no potom sa odtiahla a pozrela sa na mňa. „Vyzeráš parádne!“ zvolala, no potom pošepky dodala: „Zayn z teba spadne na zadok.“
„Nehovor o ňom takto na verejnosti. Potom sa môže niekto dozvedieť o tom, čo chcem/e spraviť naozaj a všetko sa to dokašle. To my ale nechceme.“ upozornila som ju, pozrela sa jej do očí a potom sa rozhliadla po klube. „Tak kde je?“
„Pri bare, preboha, si slepá?“ pretočila očami a hlavou kývla smerom k baru. Zayna Malika som hneď spoznala, sedel na stoličke a v ruke držal pohár s... whisky, tipujem. Mal oblečenú rifľovú bundu, svetlé džínsy a tričko s nejakým potiskom. Buď som sa nie veľmi vhodne na dnešný večer obliekla ja, alebo on. Budem to asi ja, no na druhej strane on si môže obliecť hocičo, aj tak ho za to nikto neznosí pod čiernu zem. Veď je to veľká celebrita, môže si robiť a obliekať čo len chce. Ale zase ani mňa nikto nezdrbe za to, ako som oblečená. Ja som len novinárka, ktorú si nikto nevšíma.
Poopravila som si sako, pozrela sa na Jamie, ktorá na mňa hodila povzbudzujúci pohľad, a šla som za ním.
„Hm, alkohol nie je práve najlepší spôsob ako sa vysporiadať s rozchodom.“ mrkla som naňho, sadla si na stoličku vedľa a objednala si nealkoholické mojito. Ak sa chcem poriadne sústrediť na svoj plán, nemôžem byť opitá.
„A kto ti povedal, že sa snažím vysporiadať s rozchodom?“ uchechtol sa a konečne sa na mňa pozrel. Prižmúril trochu oči a prezrel si ma od hlavy až po päty. Potom sa vrátil späť k mojím očiam. „Kto vlastne si?“
„Nie je to jedno? Aj tak ma nepoznáš.“ mykla som plecom a usmiala sa na čašníka, keď mi podal objednaný nápoj.
„Ani ty ma nepoznáš a radíš mi ako sa vyrovnávať s rozchodom.“ uškrnul sa a stále sa na mňa pozeral.
„Si súčasť popovej senzácie. Každý ťa pozná.“
„Každý si to len myslí.“ opravil ma a ja som mykla plecom.
„To je jedno. Každopádne viem o tebe viac, než iní ľudia, ktorí len vedia, že si ten Zayn Malik. Som novinárka, takže sa ku mne dostáva mnoho zaujímavých informácií.“
Schuti sa zasmial, keď som to povedala. „Takže novinárka.“ prikývol si s úškrnom. „Ako poznám novinárov, tí si práveže navymýšľajú milión sprostostí.“
„Neboj, nevenujem sa celebritám a čakaniu, kým výjdu od zubára, aby som to mohla odfotiť a hneď niekde zakvačiť na net.“ mrkla som naňho. „No moja kamarátka má na starosti rubriku s celebritami a ver mi, že ona si nič nevymýšľa. Od nej mám všetky pravdivé informácie, alebo teda to, čo videla na vlastné oči.“
„Ó, a čo také zaujímavé a pravdivé si sa od nej o mne dozvedela?“ spýtal sa a pritom zdôraznil slovo 'pravdivé'.
„Hocičo. Vždy, keď ideš na kávu, dáš si čokoládové latté. Bez peny. Slamku vždy dohryzieš a zahodíš ju ešte predtým, než by si dopil kávu. Pri parkovaní parkuješ len a len na pravej strane z pohľadu ako si vošiel na parkovisko. Mobil nosíš v prednom vrecku, vzadu máš cigarety.“ hovorila som mu s pohľadom upretým pred seba a uškierala som sa, lebo som vedela, že ho to.. očarilo, dajme tomu.
„Páni.“ povedal s úžasom a keď som sa k nemu otočila, videla som na jeho tvári úškrn. „Niektorí novinári vážne nie sú takí zlí..“
„Ja viem.“ prikývla som mu a odpila si z mojita.
„Chceš so mnou urobiť interview, alebo..?“
„Chcela som mojito.“ zasmiala som sa a pozrela sa naňho kútikom oka.
„Ach tak. Prečo si ale prišla za mnou?“
„Neprišla som za tebou. Prišla som k baru a bola tu voľná stolička, tak som si sadla.“ Bravo, Sarah, zatiaľ ti to klamanie ide.
Znovu sa zasmial. „Už mi fakt prešibáva. Stále mám pocit, že všetci idú len za mnou.“
„No, to sa zvykne stávať, keď si populárny tak dlho.“ zasmiala som sa spolu s ním.
„Ale no, ja nie som žiaden narcis!“ stále sa smial. „Len mám proste také.. 'stavy'. Od toho rozchodu... Ale čo ťa to čo zaujíma, prepáč.“ mávol nad tým rukou a vypil ďalší pohárik whisky. „Hm, nejdeš si zatancovať?“
Pozrela som sa naňho s nadvihnutým obočím, no potom som sa usmiala. „Prečo nie.“ mykla som plecom.
„Tak poď.“ mrkol na mňa, postavil sa a podal mi ruku. Ochotne som sa jej chytila, zoskočila zo stoličky a šli sme spolu na parket. Keď si ma k sebe za pás pritiahol, videla som, ako sa na nás Jamie pozerá s otvorenými ústami. Zrejme nečakala, že sa dostanem do jeho takto tesnej blízkosti tak skoro. Vlastne som to nečakala ani ja.
YOU ARE READING
The Interviewer (Zayn Malik)
FanfictionPre Zayna Malika boli vždy novinári dotieravé špiny, ktoré sa priživovali na iných. Až kým nestretol ju.