Arkadaşlar kapak resmindeki karakterler 15 yaşındaki halleri . Umarım seversiniz . Yorum yapmayanı döveriiiiim :Ddd Ve yazdığım 2 sayfayı yanlışıkla sildim o yüzden sadece aklımda kalan yerleri yaptım :D
Eskiden olanları çoktan unutmuş yada unutmuş gibi davranmaya çalışıyordum . Çoktan 20 yaşına gelmiştim . Sevdigim çocuğun davet ettiği partiye gidicektim ve bu yuzden ilk rimeli sürme deneyimini yaşadım.
ilk önce kirpiğe doğru indirip kaldırıp suruceksin video da boyle diyordu . Ve işte uzun kirpiklere ulaşmanın kısa yolu , bu taktik sayesinde ayni prenseslere benzeyecegim . Bi dakka aman tanrim gözümün üstüne bulasmis , sil sil hemen silinsin . Hayır neden geçmiyor kalıcı birsey mi bu ? Katy pandaya benziyorum , yardim et bana . Silmeme yardımcı ol lütfen .
katy : hahaha gerçekten de pandaya benzemissin . Bi insan nasıl bu kadar beceriksiz olur . Ahaha aman tanrım .
- KATY YARDIMCI OL LÜTFENNNNNN !!
katy : sakin ol kızım 2 dakikaya temizlenir sorun degil ama bu suslenmede nerden çıktı? Yoksa süpriz bi gelismeme mi var ?
- Hıhı eveett
katy : pandacik bana nasıl anlatmassin ?
- bana panda demeeeeee !! Sil şunları anlatırım
ilk rimel surme maceramda böyle sona ermişti , ama mutlu son istediğim gibi guzel olmustum .
Kısa boyumu uzatıcak olan 7 cm'lık topukluları giydim . Ve bu beni tam anlamıyla mükemmel yapmıştı . Yolda yürümeye başladım aman tanrım bu kadınlar her gün böyle nasıl yürüyor ayağım koptu . Bugün benim için önemli bir gündü . Sevdiğim çocuk beni partiye davet etmişti . Yoldan geçen bi taksiyi durdurup bindim .
Mike : oooooo suzy gelmiiiş .
- Merhaba , selam , merhaba diyerek herkesi selamladım .
Mike : Suzy geç kaldığın için 3 şişe bira içmek zorundasın .
Robert : Ya mike onu rahat bırak bugünlük .
Mike : O zaman onun hakkınıda sen içiceksin hahahha hadiii .
Allahın belası robert onun yüzünden sarhoş olucak sonra çıkma teklifi edemiyecek bana .
- Sorun değil ben içerim dedim .
Mike : fondip ! fondipp
O fondip senin bi tarafına girsin ayyaş senin yüzünden istediklerim olmassa ben seni fondipleriim !1!! diye içimden saydırırken içkiyi kafama diktim . Ve robert yanıma oturdu .
Robert : Bugün çok sevimli olmuşsun .
- Teşekkür ederim dediğim gibi yanımdan kalkıp başka bı kızın yanına oturdu . Bende sinirli oldugumu anlasın diye topukları bastırarak yürüdüm . Lavaboya gidip saçımı düzelttim . Tam yüzümü yıkıyacakken makyaj yaptıgım aklıma geldi eğer bi daha rimeli silersem pandaya benzicem diye içimden konuşurken mesaj geldi .
Bir mesajınız var !
10 dakka sonra kapının önünde buluşmak ister misin ? ROBERT
Eveeeeeeeeeeeeet diye bi çığlık attım , ardından bi mesaj daha geldi sakin ol sesin ta buraya geldi yazmış . Aman tanrım çok heycanlıyım nefea al ver al ver .
Kapının önüne gelmiştim içkiyi biraz fazla kaçırdığım için başım dönüyordu arkamdan robert seslendi ve koluma girdi gerçekten heycanlanmıştım . Yavaş yavaş yürüyorduk yağmur yağmaya başlamıştı hafiften .
- Robert istersen bi kafeye girelim ıslanmayız dedim başımı kaldırıp ama kaldırdığımda karşıda motel yazısını gördüm .
Robert : Gel suzy buraya girelim dedi ne yapacağımı bilemedim ve onunla girişe doğru ilerledim .