Kız ve Erkek

922 26 45
                                    

Arkadaşlar bu hikayenin bolumleri kisa kisa olucak . Kore dizilerinden örnek alıyorum bazı yerleri okuyan herkese teşekkürler :))

15 yaşında lise öğrencisiyim . Deli gibi bi çocuğa aşığım , ve o da bana . Lise donemim gayet güzel gidiyordu. Ta ki zac (sevgilim) ile bu durumu yasayana kadar .

- hahah gulme ! Gulme diyorum komik değildi .

Zac : hahhahahaha gercekten cok komikti , nasil düştün ama hhahahah

- Sana gulme demedim mi ?!

Zac : hahah tamam tamam . Otobüs geldi hadi gel .

- Gel en arkaya geçelim . Bomboş yuppi

Zac ile yanyana oturmustuk . Birden ortam sakinlesti ve gülüşmeler kesildi . Kafamı kaldırdım ve bana bakıyordu. Yavaşça bana yaklaştı . Bu benim ilk öpücüğüm olacaktı . Onunla yaklaşık iki aydır çıkıyorum . Ve bu öpücüğü yaklaşık 2 aydır planlıyorum . Hem bi kere romantik bir yerde olmalıydı . Otobüs buna hiç uymuyordu . Dudagi dudagima doğru yaklasti nefes alış verişi yuzume vuruyordu . Gözlerimi sıkıca kapattim ve sonunda beni opmustu evet belki beklediğim yerde olmamıştı ama beklediğim hissi vermisti . Birden elini göğsümde hissetim . Kendimi geri çektim ve tokat attım .

- ya seni şerefsiz bu da neydi böyle ?

Zac : gercekten suzy istemeden oldu , bekle aciklicam .

- bitti seni sapık !!!

İlk öpücüğümü boyle mahvetmisti ve butun anilarimizida . Onunla bu olay sonrası hic görüşmedik cunku o unlu olmustu . Cok iyi dans ediyordu ve gayet iyi şarkı soyluyordu . Ve yakışıklı bi erkekti .

Çoktan 20 yasina gelmistim ve simdi başkasını seviyordum .

Kız ve ErkekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin