part 1

6.8K 90 0
                                    

"Thanks for your service darling! nanti aku akan upah kau seribu ringgit untuk layanan kau tadi! kalau hari-hari kau layan aku macam ni, aku akan double up bayaran kau! your body really taste so sweet honey! aku tak sangka perempuan kampung seperti kau terlalu pandai melayan nafsu aku! malah layanan kau jauh lebih baik dari perempuan-perempuan yang pernah aku lacuri walaupun mereka semuanya betul-betul bernafsu pada aku! kau memang benar-benar hebat di ranjang perempuan kampung! aku suka kau! kau telah buktikan padaku bahawa mainan perempuan kampung di dalam kelambu lebih mantap daripada layanan seorang pelacur di bandar! you're so damn hot baby!"

Bisik Shazwan ditelinga isterinya. Ulas bibir merekah isterinya dihisap semahunya. manis air liur wanita itu dijolok dengan lidah jantannya. Pelukan dipereratkan lagi bagi menampungi batangnya yang baru sahaja memuntahkan benih jantan kepunyaannya di lubang isterinya. batangnya menyondol lagi lubang isterinya sehingga rasa nikmat itu perlahan-lahan hilang.

Nur Fatiha hanya mampu mengalirkan airmata. Kata-kata penghinaan suaminya ditelan bulat-bulat. semurah itukah harga dirinya selayak seorang isteri yang menjalankan tanggungjawabnya? oh.. sadisnya...

Namun Nur Fatiha faham bahawa dia tiada pilihan. begitulah selalu suaminya memperlakukannya setiap kali selepas mereka bersama. dia sering dibandingkan dengan perempuan-perempuan yang pernah ditiduri oleh lelaki itu. paling menyedihkan, dia hanya digunakan sebagai tempat melepaskan hawa nafsu kuda lelaki itu.

Bukan sekali dia diminta melayan keinginan seks lelaki itu. malah sampai dua atau tiga kali dalam satu malam, sampaikan ari-arinya terasa sangat ngilu. batang sulit milik Shazwan itu terlalu besar dan panjang menusuk pangkal serviksnya hingga hampir-hampir membuatkan dia terjerit kesakitan. sepanjang masa dia diuliti tubuh sasa yang berketul ketul itu. Kuat tangan suaminya memeluk sekujur tubuhnya yang tidak begitu ikhlas membalas. bibir isterinya tidak pernah dilepaskan dari kuluman mulut hangat Shazwa malah lidahnya seringkali dilaga dan dihisap oleh mulut lelaki itu dengan begitu rakus sekali.

"Don't cry baby! your're mine forever! remember that! kau perlu tahu itu memang menjadi tugas kau melayani kehendak nafsu aku setiap malam! lagipun aku suami kau yang harus kau layan! lagi satu aku nak kau pakai baju tidur yang aku belikan untuk kau pakai setiap malam setiap kali aku nakkan kau! faham!! kalau kau ingkar perintah aku, aku akan buat hidup kau menjadi lebih menderita! ingat tu baik-baik!"

Dalam pada Shazwan menjerkah isterinya sebenarnya dia tergoda dengan renungan sayu isterinya itu. mata bundar itu terlalu menggoda hatinya. ah! dia tewas lagi. Shazwan mengulum semula mulut Nur Fatiha. dia tidak pernah merasa puas untuk bersama dengan isterinya ini. setiap malam dia menghendaki layanan dari wanita itu. hanya wanita ini yang benar-benar menepati seleranya tidak seperti perempuan-perempuan diluar sana.

Nur Fatiha. ✅©Where stories live. Discover now