part 3

5.1K 73 4
                                    


Shazwan mencium pipi isterinya dengan penuh perasaan. Hidung mancungnya yang nipis dan tirus terbenam dalam. Haruman pipi isterinya itu benar-benar menambahkan kepuasan yang dirasainya sebentar tadi. kemudian pipinya yang kasar akibat sudah lama tidak bercukur menggesel-gesel pipi Nur Fatiha. Entah kenapa hatinya sentiasa tenang setiap kali selesai menunaikan kewajipan sebagai seorang suami dari segi batin itu. perasaan yang hanya dirasai apabila memandang kedalam mata isterinya. dikucupnya mata Nur Fatiha yang cantik bundar itu dan memampatkan bibirnya kebibir isterinya sebagai cara menghabiskan klimaks seksnya.

kedua-dua mereka terdiam seketika. masing-masing ralit melayani kenikmatan yang diperolehi sebentar tadi.

Shazwan lantas mencabut alat sulitnya yang sudah lama dibiarkan berladung didalam rongga isterinya. sebaik dicabut batangnya yang sudah lembik, mencurah-curah airmaninya keluar dari rongga itu. sempat lagi dia menghisap puting buah dada isterinya sebelum melepaskan pelukan.

"You're  amazing honey! I really like it.. Thanks" 

Suara Shazwan berdesis dicuping telinga Nur Fatiha. Dia benar-benar puas selepas sahaja bersama menikmati hubungan badan dengan isterinya itu. dikucupnya dengan lembut telinga itu lalu bangkit dari tubuh isterinya yang sedari tadi ditindih oleh tubuh sasanya yang berotot ketul-ketul dibahagian abdomen dan lengannya.

Nur Fatiha hanya memerhatikan kelibat suaminya menghilang ke dalam bilik mandi. selimut tebal yang melorot semasa mereka bergelut asmara tadi dinaikkan sehingga menutupi dadanya. dia benar-benar pelik dengan sikap lelaki itu. lelaki itu membencinya tetapi menginginkan dia untuk memuaskan nafsu serakah lelaki itu setiap malam.

Pernah dulu dia sudah tertidur tetapi terjaga apabila tubuh berat suaminya menindih dan tangan gatal itu menjalar-jalar keseluruh inci kulitnya. hendak melawan tetapi itu menjadi hak seorang suami walaupun langsung tidak dicintai. tetapi untuk melayan lelaki itu, itu bukanlah satu perkara yang menguntungkan malah dia akan mendapat kesakitan pada permulaan walaupun pada akhirnya dia akan mendapat kepuasan. tetapi tetap perlu mengharungi kesakitan sebelum dibayar dengan kenikmatan. namun dia tiada pilihan, dengan hati yang terpaksa dia melayan juga nafsu kuda suaminya itu.

Entah sampai bila dia harus hidup begitu dengan lelaki yang sudah dua bulan bergelar suaminya itu. dia sudah penat dan terlalu letih dengan permintaan batin suaminya.

Bantulah hambamu ini ya Allah! perkenankanlah hambamu yang kebuntuan ini. dengan kepala yang penuh dengan persoalan, Nur Fatiha tertidur juga dan tanpa disedarinya tubuhnya dipeluk erat oleh suaminya yang menyelinap masuk kedalam selimut tebal itu. akhirnya Nur Fatiha tertidur dalam dakapan hangat jejaka itu sehinggalah kepagi hari. patutlah tiap-tipa malamnya dirasakan sangat lena dan tidurnya amat selesa. rupa-rupanya tanpa disedari oleh Nur Fatiha, setiap perbuatannya diredhai oleh Shazwan yang bernama seorang suami itu. no wonder!

Nur Fatiha. ✅©Where stories live. Discover now