Nur Fatiha gagal menyembunyikan sebak dihatinya. Semakin lebat airmata mengalir deras dipipinya. apakah suaminya menganggapnya hanya sebagai seorang pemuas nafsu seks lelaki itu atau sebaliknya. Kejamnya suami dia! Ya "Allah! kuatkanlah hamba!" Desis hatinya.Shazwan yang terasa ada air basah mengena hidung mancungnya segera melepaskan bibir mungil isterinya. tanpa langsung mempedulikan tangisan isterinya itu, tangannya menyapu airmata di wajah gebu itu dan dengan penuh rakus mengucup seluruh wajah putih mulus milik Nur Fatiha. Nur Fatiha pasrah. kalau ini memang sudah suratan hidupnya, dia akan cuba bertahan sampailah dia tidak mampu. buat masa ini, dia hanya akan mengikuti dan melayani rentak lelaki itu. Lalu pelukan lelaki itu dibalas dan segala rentak dan irama cumbuan suaminya dibalas dengan penuh ikhlas.
Shazwan bertambah bernafsu. bibirnya merayap kebawah dan mencumbui pula leher jinjang isterinya. disapu-sapu bibirnya yang nipis basah dengan air liur jantan itu disetiap inci leher isterinya. walaupun nafsunya begitu membuak-buak namun oleh kerana adik besarnya baru sahaja merembeskan cecair pekat kedalam lubang isterinya membuatkan batangnya itu perlu menunggu sedikit minit untuk beraksi semula dirongga sempit milik isterinya.
setelah hampir setengah jam mencumbui seluruh inci kulit gebu lagi mulus milik Nur Fatiha atau dalam erti kata lain melakukan pemanasan, Shazwan dengan perlahan-lahan terus memasukkan batang besarnya yang sudah menegang dengan otot-otot yang begitu memejal kedalam lubang sempit yang dalam milik isterinya. Nur Fatiha sempat berdoa sekiranya benih suaminya bercambah dirahimnya, semoga anak itu dijauhkan daripada syaitan. tiap kali sebelum mereka bersama itulah doanya tidak henti-henti. walaupun dia tidak bersedia lagi mempunyai anak dalam waktu terdekat ini, namun dia tidak sekali-kali akan menidakkan kehadiran anak itu. peratus untuk dia menghamilkan benih Shazwan itu sangatlah besar.
Selepas memasukkan kemaluan jenis lelakinya ke dalam kemaluan jenis perempuan isterinya, Shazwan mendengar Nur Fatiha mendesah penuh nikmat dan mengerang kesakitan. desahan kesakitan isterinya disalah-tafsirkan oleh Shazwan.
Erangan isterinya itu sebaliknya menambahkan kelazatan jimak dihalwa telinganya membuatkan dayungannya semakin mantap dan bertambah laju. semakin kuat erangan kesakitan isterinya bila dia mula mendayung bebas. Tujahannya kali ini begitu kuat dan bertenaga sekali dan disusuli dengan jeritan erangan isterinya.
Shazwan langsung tidak mempedulikan kesakitan yang dirasai oleh Nur Fatiha. dia hanya mahukan hajatnya tercapai. sambil mendayung dan menujah padu, tangan nakal itu menjalar kebuah dada yang sangat montok dan mengkal milik isterinya itu. tangannya meramas-ramas payudara isterinya itu. manakala bibir isterinya dipagut dengan penuh rindu dendam. sebelah lagi tangannya memeluk erat tubuh langsing yang sangat mengghairahkan seks lelaki Shazwan.selepas hampir dua pertiga suku jam mendayung tanpa henti, Shazwan yang berpeluh seluruh badannya akhirnya meraung dalam desahan nafas ghairah yang sangat puas. mereka sudah memasuki puncak perhubungan intim itu. Airmani Shazwan terpancut sekali lagi dan memenuhi rongga itu. kali ini Shazwan bertambah-tambah puas. seingatnya inilah kali pertama dia mengalami kepuasan yang begitu hebat selepas bersama isterinya. Makin kuat dia memeluk tubuh Nur Fatiha sambil bibirnya makin tenat menyedut bibir dan lidah isterinya itu. terasa satu kepuasan yang tiada tara bandingannya setelah beratus kali mereka berjimak sejak dua bulan lepas.
Nur Fatiha pulak sudah berada disatu sudut yang meruncing sekali. ari-arinya terasa begitu berdenyut ghairah akibat menerima rangsangan alat sulit suaminya yang memenuhi segenap lubang alat sulit wanitanya. sakit yang tidak terperi sewaktu mula-mula tadi sudah hilang entah kemana berganti dengan seribu kenikmatan. mungkin inilah ganjarannya apabila dia mengikhlaskan dirinya untuk melayani hak suami yang bernama Shazwan Ali bin Shazrul Hasyim itu. Lelaki yang memaksa dirinya untuk bernikah dengannya akibat terjebak dengan penangkapan basah.
cuppp!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Nur Fatiha. ✅©
Romance#18+ WARNING!!!! Cerita ini tidak sesuai untuk GOLONGAN BAWAH UMUR. ad sedikit cheesy bukan sedikit tapi BANYAK JUGALA.. BUKAN BANYAK JUGALAH! TAPI MEMANG BANYAK. 😅..harap maklum! d bwa umr d larang sama sekali. maaf.. lw nk bca jg akibatny tanggu...