Zafrina (POV)
aq memerhati diluar tingkap kelas. Maaf kai aq tetap tak boleh terima kau sebab hati aq masih ada pada dia walaupun dia dah tinggalkan aq 7 thn lalu...Aaa cikgu dah masuk pandai diaorang berlakon dari bising jadi sunyi.
END THE POV
cikgu jimin:hari ni kita ada pelajar pertukaran dari kanada, sila masuk dan perkenalkan diri kamu.
Zafrina POV:
Ramai pelajar berbisik terutamanya pelajar perempuan. aq memandang pelajar itu sekilas lalu. Jap jap mcm pernah nampak aje. Aq memandang pelajar itu lebih lama. Eh! Takkan lahh dia kut?! Aq segera menyembunyikan wajah disebalik buku teks. Nahas la kalau dia nampak aq. Tapikan? Kenapa dia balik sini? Kata tak akan balik Seoul dah... T. I. P. U!!!!!
END THE POV
Namjoon : Anneyonghoseyo! Kim Namjoon imnida. Saya pertukaran dari Kannada. Harap semua dapat bagi tunjuk ajar. *sambil tundukkan badan sebagai tanda hormat - menghormatai rakan seperjuanganya.*ehh, pretty angel!!!.
Zafrina POV
hah pretty angel?! Tu kan panggilan aku dulu? Takkan dia nampak aku kot?peluh zafrina menitis. Takut Namjoon melangkah ke arah zafrina.OH tuhan ,kuatkanlah hatiku..... Tapi sangkaannya lesap sama sekali. Namjoon rupanya pergi ke arah pelajar perempuan di belakangnya, Arifah.
END POV
Namjoon: lama tak jumpa kan, Arifah ?
Arifah: oppa, what a surprise! *dgn ceria*ZAFRINA POV
ehh! macam mana dia boleh kenal dengan Arifah? Dan kenapa panggilan aku dulu tu boleh melekat kat minah belakang ni? Dia kan dah janji panggilan tu untuk aku sorang jer! Ahhh! Penipu!
END POV
cikgu jimin :apa hubungan kamu berdua ye? Boleh cikgu tahu???
Arifah :oh, dia ni cousin tiri saya cikgu. Omma saya dan appa dia adik beradik tiri.
Cikgu jimin :owhhh, tapi kenapa panggil dia oppa? Sedangkan korang ni sebaya aje.
Namjoon : (senyum sinis )*kau jawab lah sendiri Arifah*.
Arifah :erhh, macam mana erk nak cakap. Namjoon lahir 6 bulan awal dari saya. Then, omma suruh saya panggil dia oppa . Tanda menghormati yang lebih tua!*Satu kelas ketawa*
Namjoon :*aihhh, Arifah boleh pulak panggil aku orang tua. *
Cikgu jimin :baik kelas tolong diam! Namjoon, kamu boleh duduk di meja kosong sana.
YOU ARE READING
You're My First Love And Last Love
Short StoryMengisahkan percintaan antara seorang yeoja dan namja....