SEBULAN KEMUDIAN,
Zafrina berdiri seorang diri di tempat penjalan kaki yang disediakan berhampiran padang sekolah .Di tangannya terdapat buku yang agak tebal yang berjudul <FIRST AND LAST LOVE >Dia khusyuk membacanya. Tanpa disedarinya, buku itu dirampas dan dilarikan oleh Kai.
Zafrina:KAI!!!!!*dah la part Jasmine dan Elbert nak kiss, boleh pulak budak ni curi.
Kai:(terus meninggalkan Zafrina)
Zafrina :Ish! Ni kalau aku dapat kau nanti siaplah kau! *mengepal tumbukan *Tiba-tiba tangannya dipegang seseorang dari belakang .Dia menoleh. Zafrina tersentak.
Zafrina POV,
Di....dia?!! Aku menyentak tanganku dari dipegang oleh Namjoon. Aku memandang tepat ke arah mata Namjoon. Penuh dengan kebencian. "Zafrina ..."panggil Namjoon. Aku bersedia meninggalkan lelaki itu. Ketika itu kakiku baru saja ingin melangkah pergi, Namjoon terus memelukku dari arah belakang. Aku tersentak dengan perilakunya. Dia ni dah kenapa? Buang tabiat ke? " Aku rindu sangat dekat kau.... "bisik Namjoon di telingaku.
END THE POV
Namjoon POV,
Memang benar dia amat merindui satu - satunya gadis yang berjaya membuka pintu hatinya. "Miane ..."
Ucapnya lembut.END THE POV
Zafrina POV,
Air mataku jatuh juga.Kau dah terlambat, Namjoon. Sepatutnya, kau minta maaf 7 tahun yang lepas lagi. Aku terus menolak tubuh Namjoon yang memelukku. Dia menghadap Namjoon. Air mata aku yang jatuh di kesat.
END THE POV
ZAFRINA : kau siapa? Aku tak kenal siapa kau. Pernah cakap pun tak pernah. Tetiba aje peluk aku. Minta maaf? Untuk apa? Kau mana ada salah apa - apa dengan aku. * dalam sendu*
Air mata tetap mengalir walaupon dia cuba untuk berlagak kuat di hadapan Namjoon. Namun, dia tidak mampu. Air matanya tetap jatuh.
Namjoon : Zafrina....
Zafrina : tolonglah! Jangan kacau aku lagi! Aku tak kenal siapa kau pun...Zafrina duduk memeluk lututnya. Dia menangis semahu - mahunya. Sakit sangat hati ini. Namjoon turut sama duduk di hadapan Zafrina. Ditariknya Zafrina dalam pelukannya. Cuba untuk tenangkan Zafrina. Zafrina membalas pelukan Namjoon. Wajahnya disembam ke dada Namjoon. Erat pelukannya. Tiba - tiba, ada seseorang yang memanggil namanya dengan lantang. Dan pada masa yang sama Namjoon ditumbuk oleh seseorang. Namjoon jatuh terduduk akibat tumbukan tersebut . Ada darah mengalir di bibirnya. Kolar bajunya Namjoon ditarik oleh Kai. Matanya tajam memandang Namjoon.
Kai : apa kau cuba buat kat Zafrina, huh ?? * dengan kasar *
Sakit hatinya apabila melihat gadis yang dicintainya dipeluk oleh lelaki lain .
Namjoon : kau siapa? Salahkah aku peluk dia
Kai : Memang salah ! Aku ni bbf dia. So, apa - apa hal yang yang berkaitan Zafrina perlu persetujuan aku dulu !
Namjoon : ( bbf? Sampai hati kau cari penganti aku, Zafrina. patutlah diorang selalu bersama aje) * dalam hati *
Kai : huh, kau nak cari gaduh ke?
Kai : hei ! Kau kan dah ada Arifah ? So apa motif kau peluk dia? Sampai dia menangis! * satu tumbukan padu dilepaskan pada Namjoon *
Namjoon : ( heh, boleh tahan juga dia nie....) * dalam hati *Berlakulah sesi tumbuk - menumbuk di antara Kai dan Namjoon.
Zafrina : hajima !! * jerit yang sedari tadi hanya menjadi penonton setia mereka *
Zafrina terus memeluk pinggang Namjoon agar lelaki itu berhenti berlawan dengan Kai. Namjoon akur lalu mengesat darah yang mengalir di bibirnya.
Zafrina : Kai, sampai hati kau tumbuk dia? * lalu menarik tangan Namjoon agar lelaki itu mengikutinya.
Mereka berdua meninggalkan Kai yang terpinga - pinga dengan perbuatan Zafrina.
Kai : ( Ap .....apa semua ni, Zafrina?!!!) * dalam hati *
YOU ARE READING
You're My First Love And Last Love
Short StoryMengisahkan percintaan antara seorang yeoja dan namja....