Işte ben ve Yalnızlığım

342 52 15
                                    

Merhaba ben Mary. Bu benim günlüğüm sizde hayat hikayemi okumaya hazırsanız başlayalım.

Bugün sabah yine hayallerle kalktım. Ne hayali diye soracaksınız?dimi evet tabii bir okuyucu olarak bilmek hakkınız ailemin yani annem ve babamın hayali ile. Söz vermiştim kendime bugün annem ile babamın yanına gidecektim. Gizlice dışarı çıktım ve bir arabanın önüne atladım. Acı içinde gözlerimi açtım etrafımda bir sürü insan vardı. Çocuk gözlerini açtı diye bağrışlar ne olduğunu anlayamamıştım ama bir şey biliyordum ki sözümü tutamamıştım. Her şeyi yavaş yavaş hatırlamaya başladım. Ambulans gelmişti beni ambulansa aldılar ben ölmek istiyordum diye bağırmaya başladım beni sakinleştiremeyince uyuttular. Gözlerimi ikinci bir acı içinde açtım yanımda beyaz önlüklü uzun boylu yakışıklı bir adam vardı kim olduğunu sordum doktor dedi. Biraz mala bağlamıştım 12 yaşındayım ve doktoru tanıyamadım ve ona kim olduğunu sordum. Doktor soru sormaya başlamadan önce yarım saat bekledi kendime gelmemi kendime gelince beni en hassas yerimden vuran bir soru sordu  sordu aile varmı anlatmaya başladım. Benim annem beni doğururken ölmüş. Babam da annemin acısına dayanamayıp ölmüş. Bende amcam ve yengemle yaşıyorum. Birde tabii kuzenlerim Gloria abla ve Tomas. Çok yalnızım doktor bey beni sadece Gloria Ablam seviyor diyerleri diyerek söze devam edecektim ama doktor ağlamaya başladı. Bende özür dilerim sizi üzüntülerimle boğmak istememiştim dedim. Doktor da asıl ben senden özür dilerim dedi. Ve amcam yada yengemin numarasını istedi bende verdim amcamı aradı ve anlattı olanları. Bir saat sonra amcam geldi. Doktordan bizi yalnız bırakmasını istedi. Doktor anlayışla çıktı. Amcam çok kızdı nasıl böyle bir şey yapabileceğimi sordu. İşte sonra ben bir iki gün daha gözetim altında tutuldum hastanede sonra eve döndük . Eve döndüğümüzde yengem zaten bana tam bir şeytanmışım hissi verdiği için hiç bakmadan Sen mi geldin biz böyle rahatık diye bir tavır takındı Gloria Ablam yengeme yani onun annesi olur tekil konuşmasını söyledi ve bana sarılıp nasıl olduğumu sordu bende iyi olduğumu söyledim. İşte bugünlük bu kadar sevgili günlük bu arada yarın okullar açılıyor akşama devam...

YALNIZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin