Преди да започнете да четете, държа да изясня някои неща. Тази книга е апокалипсистична - в нея основните твърдения не са истински и действията не се развиват в света, какъвто го познаваме днес. Може би повечето от вас знаят, че темата за феминизмът и еманципацията на жените е много актуална, и поради тази причина се вдъхнових да напиша "Непокорна". Лично аз не съм феминист, но смятам, че това движение засяга много житейски теми, които дълбоко ще се опитам и аз да засегна в тази книга. А ако просто не се интересувате от идеята на историята и сте тук само за драмата и секса, можете да продължите да четете без да се натоварвате с тази излишна информация :)
Светът не е какъвто беше. Няма равенство, няма права за жените и няма живот без мъж до тях. Докато силният пол гради империя, слабият се старае да оцелее, задоволявайки всички нужди, но не и своите.
Ирина Скрайвър напуска дома си, когато е едва на седемнадесет. Отвратена от начина, по който сестрите й са продадени и непознати момичета биват водени за съпруги на братята й, тя решава, че не иска да последва тяхната съдба и да стане обикновена робиня и любовница за един мъж. Бяга с намерението да намери привърженици на философията си за равенството между половете. Но не след дълго остава разочарована и мисълта, че и тя ще бъде подчинена един ден, започва да я тормози. До сега бе преживявала в апартамента на две свой приятелки и бъдещите им съпрузи, които бяха сред малкото мъже, които не третираха жените си като боклуци. Но когато остава на улицата е принудена или да се върне при семейството си, или да остави костите си някъде из улиците на Лондон.
Хари Стайлс е млад, красив и с преуспяващ незаконен бизнес, ако въобще в света бе останало нещо незаконно. В живота му ежедневно минават десетки момичета, готови да бъдат негови, заради парите и лукса да бъдат до такъв мъж. Но той има цел. Още когато вижда за първи път Ирина я пожелава. Но когато след година се връща за нея при семейството й, разбира, че младото момиче е избягало. Времето, което му отнема да я намери, е нищожно, а Хари е готов на всичко, за да я има. Но не и на това, което ще го сполети, срещайки я.
YOU ARE READING
Непокорна
Fanfiction- Нека да си изясним нещо, Ирина - Хари изтръска пепелта на пода, а аз направих гримаса на отвръщение. Ще почистя това по-късно - Още в този момент мога да те превъзпитам, но не искам да започваме така. За теб ще е по-добре ако просто си мълчиш, изп...