BÖLÜM 1

2.7K 42 3
                                    

"Denizzz! Hadi kalk artıkkkk."
"Offfff tamam geliyorum."
"Kızım bugün ilk iş günün hadiii."Tamam beee."
Suyla olan ayaküstü konuşmamızdan sonra banyoda günlük rütinlerimi hallettim ve dolabin karşısına geçip
Siyah mini ve pileli eteyimi ve üstüne beyaz gömlek giydim. Ayakkabı olarakta siyah bir topuklu giydikten sonra hızla aşağıya inip suyun yanağına sulu bir öpücük kondurup "yemekte ne var"diyip tam masaya oturcakken kolumdan tutup dışarı çıkarttı ve "zıkkımın pekini ye işe geç kalıcaksın. "dedi ve kapıyı suratıma kapattı.Aynı annem gibi yapıyor valla.Simdi siz diyeceksiniz su kim diye su bizim bir aile dostumuzun kızı ve benim en yakın arkadaşım ve hatta kardeşim. Ailelerimiz istanbulda oturuyor. bizde suyal izmire taşındık.Su beni kapıya koyduktan sonra hızla aşağıya inip taksi çevirdim taksi geldiğinfe hemen binip adresi verdim ve camdan dışarıyı izledim.Verdiğim adrese geldiğimde kapıda durup holdingin adına baktım "KORHAN HOLDING"yazıyordu. İćeti girip danışmanın yanına gittim. Patronun odasını sordum. 5.katta sağda demesiyle asansöre yöneldim tam kapı kapanıcakken yine açıldı ve içeriye takım elbiseli aşırı yakışıklı bir adam girdi ve yanıma dikildi.Ona bakmasamda bakışlarını hissedebiliyordum."sende kimsin"bana yönelen soruyla başta agallasamda sonra kendime geldim ve ani bir haraketle "sanane" diye cevap verdim. Bana dönüp tam bişey diycekken asansör 5. kata ulaştı hızla asansörden inip patronun odasına doğru ilerledim tam kapıyı çalcakken asnsördeki adam kapıyı sert bir şekilde açıp  içeri girdi ve kapıyı suratıma çarptı. Ardından kapıyı tıklatıp içeri girdim "özür dilerim" diye mırıldandım şuan utançtan ölüyodum. Yavaş adımlarla karşıma geçip  "sen küçük asistansın galiba" dedi. Bende cevap olarak "teknik olarak çokta küçük sayılmam " dedim. Hafif sırıtarak geri çekildi ve "şimdi gidebilirsin ha bide yarın bu kadar kısa giyme" dedi.Kafamı sallayıp odadan çıktım.

Sadist PatronumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin