SH 5

717 120 41
                                    

Chanyeol önündeki  davaların dizili olduğu masadan gözlerini ayırıp koltukta bacak bacak üzerine atmış gence bakarken zihninde milyonlarca şey geçiyordu.Ama ilgisini çeken tek şey tabi ki de dizlerinin üzerindeki bilgisayardan görünen blogdu.

"221B "

"Watson o ne ?"diyerek ayaklandığında Baekhyun hemen bilgisayarı kapatmıştı.

"Blog ,neyse ben uyumaya gidiyorum.İyi geceler Chanyeol ''diye yerinden kalmıştı ki Chanyeol onu koltuğa geri iterek   dizleri üzerine oturdu.

"Kalk üzerimden tanrı aşkına kaç kilosun sen ezildim "diye bağırıp çırpınırken Chanyeol  sadece onun yüzünü inceliyordu.

"Blog bizimle ilgili.Yaptığımız şeyleri mi yazıyorsun ?Bu devirde kimse öyle şeylerle ilgilenmez boşuna bu güzel parmaklarını yoruyorsun "diye Baekhyunun elini elleri arasına alıp okşadığında yüzündeki sırıtış genişlemişti.

"Ellerini çekecek misin yoksa yüksek işlevliliğine ters şekilde penisini işlevsiz burakmamı mı  istersin?" diye gözlerine bakıp konuştuğunda Chanyeol ona iyice yaklaşmıştı.

"İşlevsiz olması işlev görmeyeceği anlamına gelmiyor.Ve nabzın şuan olması gerekenden  iki  kat daha hızlı atıyor.Sanırım senin işlevsiz deliğinde benim işlevsiz penisim gibi işlev görmek istiyor."diye kulaklarına fısıldağında Baekhyun istemsizce titremişti.

"Lanet olsun bu Sherlock bozuntusundan  da bir şey kaçmıyor ."diye düşünürken odadaki kadın çığlığıyla ikiside ürkmüş ve yere düşmüştü.Aslında düşen Chanyeolken kendiyle kısa olanı da çektiği için  şuan dudak dudağa durmalarına neden olmuştu.
Ama asıl sorun şuan Baekhyunun elinde Chanyeolle ait olan penisi  gözlerini sıkı sıkıya kapattığı gibi elleriyle de sıkı sıkıya  sıkıyor olmasıydı.

Ne işlevsiz bir bölüm oldu ya  😂😂

No 221B[ChanBaek ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin