HATE TURNS TO LOVE

83 4 0
                                    

Haftanın son günündeydik.Alarmımın çalmasıyla hızla kalkıp hızlıca dolabımın önüne geçtim boy tshirtimi ve deri eteğimi alıp hemen giydim saçımı düzleştirdim makyajımı da tamamladığımda çantamı alıp aşağıya indim.Babam masada oturmuş beni bekliyordu.Ağzıma bir şeyler atıp 

''Üzgünüm baba Finn bekliyor çıkmalıyım.'' dedim

''İyi dersler kızım.'' dedi gülümseyip çıktım.Finn motorla gelmişti sinirli sinirli ona bakıyordum.O da anlamıştı.Ben motora binemem fobim vardı.O durmuş binmemi bekliyordu.Hemde eteğim vardı.Ona sinirli bakış atıp hızla okula doğru yürüdüm.O da motoru bırakıp benimle geldi.Gerçek dost işte :3

''Tamam özür dilerim korktuğunu bildiğim halde motora bindirmeye çalıştım sadece korkunu yenmek istiyordum.'' dedi.

''Finn teşekkür ederim ama bunu gerçekten yapamam.Asansör korkumu senin sayende yendim ama bunu yapamam.'' diyip ona sarıldım o da karşılık verdi.

Sınıfa girdiğimde Chaz benim sıramda oturuyordu.Kalkıp bana yer verdi.Finn de yanıma geliyordu oturmak için ama Chaz oturdu.

''Orası benim yerim kalkmalısın'' dedi Finn.

''Biliyorum kız güzel ve onla oturmak istiyorsun ama ben oturuyorum'' dedi Chaz.

Bir anda gözlerim büyüdü.''Lütfen kalk daha öncedende burda oturuyordu.'' dedim.

Chaz kalkıp Ryan'ın yanına oturdu.Onların arası çok iyidi nedense.Bir işler çeviriyolardı ama bilmiyorum.

Zil çaldığında gruptakinlerle birlikte kantine indik birşeyler alıp her zamanki oturduğumuz yere oturduk.

Demi:Hadi okul çıkışı birşeyler yapalım 

Ben:Üzgünüm çocuklar bugün babamla vakit geçirmeliyim

Herkes üzüldü.Gruptaki 1 kişi eksik olursa buluşmazdık.

Okul çıkışı Finn'in işi olduğu için kendim gittim eve.Odama çıkıp üstümdekinlerden kurtuldum ve rahat bir şeyler giydim.Aşağı indiğimde babam gazete okuyordu bende televizyonu açıp yerime oturdum.

''Tatlım benim 1 aylığına iş için bir yere gitmem gerekiyor.Katie de izin kullanacak yalnız kalmanı istemiyorum bu yüzden 1 aylığına Justinlerde kalıcaksın.'' dediğinde gözlerimi büyüttüm 

''Baba hayır istemiyorum büyüdüm ve tek kalabilirim.'' 

''İtiraz istemiyorum bayan gidip eşyalarını hazırlamanı istiyorum.Yarın sabah erkenden çıkmam lazım.Justin seni 12de alacak.'' dedi oflayıp yukaraya çıktım.

Babam herşeyi halletmiş resmen!Balkona çıktım.Balkonum Finn'in odasına bakıyordu.Perdeyi açtığını gördüm beni görünce pencereyi açtı.

''Sorun mu var?'' dedi

''Hemde çok büyük.Babam 1 ay iş için bir yere gidiyor ve ben Justinlerde kalacağım.Okulun son günü geleceğim anca'' dedim

''Sorun değil hergün seni görmeye geleceğim teyzemler Justin ile komşular.Ve en ufak sorunda beni arayacaksın.Seni göreceğim her gün ve gruptakilere rapor vereceğim.'' dedi gülümseyip içeriye girdim.

Benjamin ile de konuştuktan sonra çantamı hazırlamaya başladım.O kadar çok eşyamın olduğunu düşünmezken 3 bavul eşya çıktı omg! 

SABAH-

Kalktığımda saat 12ye geliyordu.Hemen üstümü değiştirdim ve bavulları yavaşça indirmeye başladım.Bahçeye çıktığımda Justin arabasına yaslanmış beni bekliyordu.Gülümsedi.Tanrım gülümsemek ona yakışıyor.Ne diyorum been?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HATE TURNS TO LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin