1

34 2 2
                                    

Hoi ik ben Kristen, ik ben 7 jaar, ik leef in een leuk gezin in Nederland. Ik woon met een broer en mijn ouders. Mijn broer heet Jonas en mijn ouders heten Rosalie en Tom. Ik heb twee katten, Ozzy en Dobby, en ik heb twee konijntjes, Snuf en Stampertje. Ik heb hun deze verjaardag gekregen (gisteren) en ik ben er heel blij mee, ik hou ontzettend veel van dieren en ik zit sins dit jaar op paardrijden! Mijn beste vriendinnen heten, Lana & Connie. Lana zit ook op paardrijden. Ik ga vandaag met mijn ouders en broer een wandeling maken, we zijn op dit moment in Frankrijk op vakantie. Het is hoer heel leuk! We gaan nu op de bergen lopen en ik heb er zin in! Terwijl we lopen zitten mijn broer en ik naar takken te zoeken die groot en sterk zijn, dan lijkt het net of we zulke echte wandel stokken hebben.

~1 uur later~
Yasss we zijn bovenop de berg! We lopen hier een beetje rond, ik vind dat het een mooi uitzicht is. Dan opeens word mijn vader gebeld, ik zie hem bezorgd kijken, en daarna geschrokken, en toen, toen werd zijn blik ontzettend verdrietig..... ik loop naar hem toe, als hij opgehangen heeft zie ik hem een beetje versuft en verdrietig om zich heen kijken als of hij even niet meer weet waar hij is, "papa papa?! Wat is er?" "Wacht even zegt mijn vader" hij loopt naar mijn moeder toe, ik besluit naar Jonas toe te lopen. Jonas is nu 2 jaar ouder dan mij dus hij is negen. "Jonas? Wat is er met papa aan de hand? Wat gebeurt er?" Mijn stem trilt, ik zie mijn vader niet vaak verdrietig en versuft. Jonas kijkt me aan, "Ik heb geen idee Kristen."
Mijn vader roept me, "Jonas, Kristen kom is even zitten!" Ik ren naar hem toe en ga zitten. Jongens ik moet jullie iets vertellen, ik had net oma aan de lijn, en ze vertelde iets heel vervelends. Ik zie tranen in zijn ogen, hij zucht en dan zie ik hem zeker knikken. Jongens er is iets heel naars aan de hand,opa heeft kanker.

Just me in real lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu