Het is de tweede dag van de jungle! We gaan weer met een auto er naar toe. We zijn er, het is kledder nat! De gids verteld ons dat we misschien niet zo veel dieren gaan zien nu het zo nat is, waar doe ik het dan voor? Behalve die spinnen zou ik best graag een olifant, beer of slang willen zien! We lopen rond, en we gaan stil staan bij een hele grote dikke boom omdat de gids wilt vertellen dat dit de grootste en bijzonderste boom uit de jungle is. "Welke dieren zitten hier eigenlijk allemaal?"
Hier zitten, olifanten verteld onze gids enthousiast! En als je olifanten ziet, dan kun je twee dingen doen.
1 in een boom klimmen.
2 heel hard wegrennen.
Maar dat laatste Zou ik maar niet doen want ze zijn veel sneller dan jij bent.Er zitten hier ook slangen.
Die moet je vooral niet wakker of boos maken of ze zich bedreigt laten voelen dan komt het wel goed.En dan hebben we nog beren. Ja bij beren is het lastig, je kunt niet in een boom klimmen want beren kunnen ook klimmen, je kunt niet weg rennen, want beren kunnen heel hard rennen. Als je een beer ziet, dan heb je een flink probleem.
Mijn adem stokte in mijn keel, wat nou als ik hier een beer tegen kom? Ik kon het gelukkig nog wel uit mijn hoofd zetten, toen nog wel.....Een half uurtje later ( we hadden verder gelopen) komen we op een plek aan, en onze gids zegt, " wacht hier ik ben zo terug." Oké denk ik, hij is vast zo terug.
We wachten, we wachten, we wachten maar geen gids...
ik raak bijna in paniek, we zitten hier al een kwartier te wachten in the middle of no where. Ik kijk om mij heen, ik hoor het beren verhaal door mijn hoofd gonzen, "nee bij beren, dan kun je eigenlijk niets". Het is nu een half uur, mijn hard gaat steeds sneller kloppen, boem boem boem. Ik zie mijn vader rond lopen om een grote boom, hij zit de boom te inspecteren. Ik ben ontzettend bang, ik kan alleen nog maar bedenken, wat als hij nu weg aan het rennen is, of als hij in een boom zit? Wat dan!? Ik hoor een tak vallen, ik ben zo bang! Zo bang ben ik nog nooit geweest. "W,wat is dat?" Vraag ik! We kijken, ik zie een tak die gewoon van de boom is gevallen. Ik zucht gelukkig. Maar ik blijf om mij heen kijken.Hij werd een beetje te lang dus ik maak nu gelijk nog een deel!<3
JE LEEST
Just me in real life
RandomBen je nieuwsgierig wat er kan gebeuren in het echte leven? Wat de + en de - punten zijn? Ga je gang en lees❤ Dit zijn allemaal verhalen uit mijn leven die echt gebeurd zijn. ~geen echte namen~