Buluştuk boluştumuzda bir şey kalbim capirdi , kabul etmek istemedim , çünkü ben hiç biriye sevmek istemiyorum hata her erkek ten nefret ediyorum istemiyorum ben . Bir dizide dediki :"aklim kadar kalbimi soz geçere miyorum", inan madim çünkü insan istedinde her şey yapabilir bundan imindim .
Eve dondum , odama çektim kapıyı kitledim ve düşünmeye başladım neden kalbim tetirliyodu ona sevmemi mümkün değil tanımıyorum onu bile tamam güzlerine bayanmış olabilirim ama bu hiç bir sebep değil , sonra music açtım ve oymaya çalıştım
Sabaha erkenden kalktım , ve biraz koşmayı gittim .
Eve döndüm , ablama buldum hamileymiş onun için çok çok çok çok sevindim sanki ben hamileyim , artık biraz kendemi meşgul itmek için bir çare böldüm bebeğin cinsiyeti onu kız olsun istedim .
Eeehhh artik shopping bizim için değil bebek için oldu ama çok heyecanlı çok mutluydum , ama tek birşey var onu kutumu ıyımı bilemiyorum oda yusuf onunla her gün bolşyurum ve onun görmemek için kendemi zorla tutyurum ,kendemi ondan kurmayı çalişyorum ama halim dakutu oluyor çünkü şimdi onun sesini duymak istiyorum onunla tanişmak istyorum yani kalbim istiyor ama aklim istemiyor çünkü ben kaybetmekten korkuyorum klbimin kirilmasimi istemiyorum .
Kalbim aklma soz gecerdi ve yusufla kunusmyi gittim ama bir dakika konuşmyı nerden başlicam ???!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Nedir?
RomanceBen şevma Turque diğlm , bir hekaye yazmak istiyorum istiyen varmi?