Nume: You're beautiful (Ești frumoasă)
Gen: Comedie romantică
Distrubuție:Mi Nyu Go și Hwang Tae Kyung
Episoade: 16
Descriere:Schimbați în englezăKo Mi-Nyeo & Ko Mi-Nam (ambele jucat de Park Shin-hye), sunt frate geamăn și surori. Ei au crescut într-un orfelinat și nu a cunoscut niciodată părinții lor.
Ca un adult tânăr, Ko Mi-Nyeo este setat pentru a deveni călugăriță. Pe drum pentru a ridica un bilet pentru Roma un om ciudat prinde până la ea. Numele omului este Ma Hoon-Lee (Kim In-Kwon) și el explică faptul că el este managerul pentru băiat populare trupa "A.N.JELL". De asemenea, el explică faptul că fratele ei geamăn Ko Min-Nam, care s-au alăturat doar trupei, a fost grav rănit și trimis în America pentru a recupera. Ma-Hoon Lee, apoi pledează pentru Ko Mi-Nyeo pentru a juca rolul fratelui ei până la însănătoșire. De dragul fratelui ei, Ko Mi-Nyeo este de acord fără tragere de inimă să se joace fratele ei. (scuze pentru greșelile gramaticale sau de scriere, am dat traducere directă cu google translate ca să nu mai stau eu să traduc)Părere: Mi-a plăcut destul de mult, a fost primul gender binder sau ceva de genul pe care l-am urmărit, a fost chiar plăcut. :)
Notă: 9,25
Îl recomand.