Hepimiz oturup televiyon izliyorduk ama aslı evini düşünmeden edemiyordu .Bende gidip aslıyı çağırdım. Aslı da hemen geldi ve bizde en sevdiğim korku filminin izlemeye başladık .Film bittiğinde hemen hepimiz yatıp uyuduk. Ertesi gün gözlerimi açtığımda bir de ne göreyim tüm kizlar basıma toplanmış bana bakıyorlar hemen yoğrulup kızlara ne oldu niye bana bakıyorsunuz dedim Kızlar:dün gece evde çıkan sesi duydum mu ?Ben:hayır ben hic birşey duymadım neden ne oldu ?Kızlar: sevgi dun gece bir ses duyduğunu aslının evinde gördüğümüz o şeyi gördüğünü söylüyor .Benim korktuğu basıma gelmişti aslının evinde atladığımız bir şey vardı.Hemen eve dönüp aramaya başlamıştık. Atladığımız şeyi bulmuştum tavan arasıydı.tüm kızları çağırıp aramaya başladık .Bir süre sonra özgü elinde bir tahtayla geldi tahtanın üzerinde hi friend yazıyordu .hepimiz eksik parçanın o olduğunu anladık ve internette araştırmaya başladık ama hic birşey bulamadık ve eve dönüp başka şeyler aramaya başladık ama Hic birşey bulamadık .Benim evime döndük ve yatıp uyuduk .Gece evden bir tıkırtı geliyordu kalkıp baktığımda bir de ne göreyim aslının evindeki o lanetli canavar benim evimdeydi çok korkmuştum .Gidip kızları uyandırdı m hep beraber aşağı indiğimizde hic birsey yoktu ve herkes yukarı çıkıp yattı ama ben korkudan tüm gece uyuyamadım sabah olduğunda kızlar kalkip kahvaltı yaptılar ve oturup dizi izlemeye başladılar hepimiz diziye odaklanmışken bir çıtırtı geldi sevgi gidip baktığında benim dun gece gördüğüm canavarı görmüştü korkuyla yanımıza gelip bütün olayı anlattı ve kızların hepsi bana hak verdi. Ve bizde bizim gibi olay yaşayıp kaybolan ailenin bir akrabasını bulup onun yanina gittik ve bize anlatmaya başladı.Bir süre sonra anlattikları bitince anladım ki bizim başımıza gelen olayın aynisi o ailenin de başına gelmiş ti .O ailenin bu lanetten kurtulmak için neler yaptıklarını sorduk ama kadın hic birşey söylemedi .Bizde eve dönüp neler yapabiliriz onu düşünmeye başladık ve uzun bir süre sonra özgü dedi ki gidelim taşınalım hemde lanetten kurtulmuş oluruz dedi bize de fikir güzel gelince ev aramaya başladık .ve bulmuştum tam bize gore güzel bir ev bulmustuk hemen aldık ve eve taşınmak üzere yola çıktık...
Ama ya bu lanet sadece evde değilse ...😱😱😜