istemezdim başka biri kokunu bilsin.
özlemiştim hemde çok kimi özlediğimi bilmeden özlemiştim. sizce kimi özlüyordum?varlık yada yaşamayan birini özlemek de neyin nesiydi?
KAFAYI YEMİŞTİM BENCE.bunları düşünürken içeri berke girdi,öylece mal mal bana bakıyodu. bende bişimi vardı? yoksa bişimi yapmıştım ona? nie öle baktığını bilmiyordum ama çok değişik bakıyodu, bişi olduğu kesindi.
berke yanıma gelip "selin" demişti. "efendim berke". Berke kafasını iyi bişi olmamış gibi sallamıştı, dahada endişelenmiştim. en sonunda berke bişi dedi, "bestenin evi yerle bir olmuş"
berke öylece gözlerime bakıyodu susakalmıştım "benimle bunun ne alakası var niye bana öyle bakıyosun ki" demiştim.
berke:"bestenin ev anahtarı sende ve bende tek vardı ben yapmadığıma göre? "
berke çok sinirliydi ama benim yapmadığım bişi için bana sinirlenemezdi
beste oğuzun sevgilisiydi tek aşkıda diyebiliriz hatta. "berke biri eve girmiştir o yapmıştır olamazmı? yemin ederim ben yapmadım ya" berke inanmak istememişti yada ben öle hissediyordum aslında şizofren bi kızın hisleri ne kadar doğru olur onuda bilmiyorum ama, ben yapmamıştım.
berke:"peki bu konu burda kapansın kim yaptıysa yaptı amk"
berke bir olayın üstünde çok durmayı sevmezdi, kimin yaptığını merak etmiştim aslında baya merak etmiştim hatta.
tek korkutuğum şey berke bana sonsuza dek kırgın kalabilir benim yapmadığım bişi yüzünden.okadar dalmışım ki kapı çaldığında korkmuştum, gelen büyük ihtimal aliydi. "ben bakarım" diye bağırmıştım, kapıyı açtım ve karşımda ali değil beste vardı. şaşkın bir yüz ifadesiyle besteye baktım sadece.
beste:"beni içeri almicakmısın selin. " yüksek ses tonuyla demişti.
okadar dalmıştımki besteyi içeri almayı bile unutmuştum.
selin:" geç beste geç" demiştim yüksek bi ses tonuyla.
"beste geldi berkeeeee" diye bağırmıştım. Berke de "biliyorum evi yapılana kadar bi süre bizde kalacak selin hanım" demişti.
hiçbişi dememiştim direk odama çıkmaya karar vermiştim. bir evde ali berke ve ben yaşıyorduk şimdide başımıza beste çıktı. odama çıkıp rahatlamak için 4N1K kitabını açıp okumuştum, bir süre sonra telefonun titredi, mesaj alidendi.
mesajda ise şöle yazıyordu:" selin bugün eve gelmicem sana iyi geceler"
buneydi şimdi, ali bana msjla hiç iyi geceler demezdi, selinde demezdi hep arardı eğer eve gelmicekse. neden böle davranıyoduki bana, bu ara neden herkes bana TUAF DAVRANIYO.
kitap okurken bianda aklıma şizofrenlik geldi, bunun bi iyileşme çözümü yokmuyduki?.
çok fazla merak etmiştim, öyüzden bilgisayarı açıp şizofrenlikten nasıl kurtulunur yazmıştım. sonuçlarda:SEVGİ VE AŞK yazıyordu.
buda neydi şimdi şizofrenlikten sevgiylemi kurtulacaktım?
bianda beste kapıyı açtı ve "naber selin" diyip yanıma gelmişti. besteye öylece bakıyordum acaba evini benmi yıkmıştım? bestenin evini o hale benmi getirmiştim? ama ben getirseydim hatırlamazmıydım, ama ben şizofrenim ve çoğu şeyi hatırlamıyorum :( galiba bestenin evini o hale ben getirdim, getirmiş olsam bile bunu kimseye söyleyemezdim. kardeşim dediğim berkeyi kaybederdim çünkü.
tam bunları düşünüyoken beste beni dürttü ve "of be sanada bişi denmiyo hala cevap verceksin gidiyorum ben" diyip odadan çıkmıştı.
okadar kafam karışmıştıki acaba aliye noldu, bestenin evini o hale benmi getirdim? bunlara bi cevap bulmam gerekiyordu öyüzden ilk önce alinin sorununu çözmem lazımdı ali'yi aradım, ama telefonu kapalıydı.Ali'ye NOLDU?
şizofrenlik galiba beni yoruyor, ve istemediğim şeyleri bana yaptıyordu.
AMA NEDEN?okadar merak ettiğim şey varki ben artık hangisine cvp bulim şaşırdım.
ŞİZOFRENLİK ALLAH BELANI VERSİN SENİN.
--------------
merebe jxlsls inşallah beğenirsiniz :)
bir sonraki bölümde görüşmek üzere..