YmirxChrista

2.2K 158 180
                                    

 Herkese merhaba arkadaşlar ben Berfin ve bugün sizlerle başka bir bölümde de birlikteyiz. Neyse, herkes burada "Kes amk" diyor zaten. O yüzden bölüme geçelim!

Berfin: Levi, bugün başka bir shipe tepki vereceksin.

Levi: Hayret, hiç de onu yapmazdık.

Berfin: Sanki benim isteğimle oluyor amk. Ben de çok memnun değilim yani.

Levi: *Kapıyı gösterir* Madem değilsin çık git, gerizekalı.

Berfin: ....... Üzgünüm, tamam. Sen olmazsan prim yapamam.

Levi: Hadi söyle ship ismini.

Berfin: Bugün YmirxChrista shipine tepki vereceksin.

Levi: Bunlar şu sarışın ufak ile büyük esmer olan değil mi?

Berfin: Evet, onlar.

Levi: Ama ikisi de kız onların.

Berfin: Çünkü LevixJean yaparken Jean kızdı değil mi?

Levi: Genelde yuri shiplenmiyor, erkek erkeğe olan daha çok shipleniyor ondan dedim. Bu arada düzelteyim Jean arkadaşımız ne kız ne de erkek, hayvanlar alemi kısmına giriyor.

Berfin: Tamam her neyse. Hem sen nereden biliyorsun isminin "Yuri" olduğunu?

Levi: İnternet denen bir şey var, hem sanane.

Berfin: Tamam, Anladım. Söyle fikirlerini.

Levi: Yani zaten Ymir sürekli "Bunlar bittiğinde benimle evlen. " gibi şeyler dediği için ben shiplemesem bile bir şey değişmez. Kız kesin diğerine asılıyor.

Berfin: Diğeri?

Levi: Yani diğer kız da hiç "Hop dur bakalım, canı kurtarırken götü kaybetmeyelim kardeş." diye bir şey demiyor, memnun yani halinden. Mesela bana biri "Gel evlenek hov hov hovv" falan deyip sapık gülüşü atsaydı, ben "Napıyon kardeş korktum amk." derdim. 

Berfin: Sakın yorumları okuma o zaman.

Levi: Ne?

Berfin: Boşver, yani shipledin mi?

Levi: Şimdi dışarıdan bakınca fena da değil tabii. Shipledim.

Berfin: *İçses* Sapık cüce piç.

Berfin: Neyse! Sonunda bir şeyi beğendin. Bu da bir gelişmedir bizim için. Bu bölümden de bu kadar olsun. Hepinizi seviyoruz By-

Levi: *Dik dik bakar*

Berfin: Hepinizi seviyorum! By by!



Levi'nin Shiplere Verdiği Tepkiler - Levi Reacts To ShipsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin