1.

235 8 0
                                    

Egy gyors csókot nyomott a homlokomra majd beosontam a hátsó kertbe, onnan felmásztam az ablakomba . Amikor elmentem nem húztam vissza teljesen , szerencsémre nem is csapodott le. Ledobtam a táskám és résnyire nyittam az ajtót, hogy meggyözödjek róla, a szüleim alszanak. Elindultam a fürdő felé, miközbe kihúztam a hajgumit a hajamból. De ekkor a szemem meg akadt valamin. Egy 110 centis valamin. Ted, a tesóm állt ott, és oldalra foríttott fejjel mereven nézett a szobája felé.
-Hé prücsök, mit csinálsz itt?
-Nem tudok aludni, valaki folyton felébreszt és azt akarja, hogy játszak vele.
Benéztem a szobájába, ahol a éjjeli lámpa égve maradt.
-Várj meg itt.
Felegyenesedtem és megindultam a szoba felé, az ajtó nagyot nyikordult miközbe kitártam. Borzongás futott végig a hátamon, annyira ismerős volt ez a helyzet, de nem tudtam megmondani honnan. Elsétáltam az ágyához és kivettem belőle a kedvenc plüss majmát. Miközbe körülnéztem a kezem közt forgattam a majmot, amikor egyszercsak tompa fájdalom nyilalt az ujjamba. Lenéztem és akkor láttam helvágtam elvágtam azt.
-Mi a ...- néztem meg közelebbről , a plüss fenekénél egy kis papír lógott ki, elősször azt hittem azok közül a cetlik közül való, amiket mindig rájuk varrnak ellátva a cégnek a logójával. De ez nem az volt. Elkezdtem húzni a sarkát, majd egy kicsi lap csúszott ki rajta, a szélei meg voltak égetve. A lapra közepén egyetlen szó:
VISZATÉRTEM
Összegyürtem a lapot és a zsebembe gyömöszöltem. Ki szórakozik velünk?
Kimentem a szobából, és behúztam magam után az ajtót. Ted még mindig ott várt rám, odamentem  hozzá és megfogtam a kezét, amit ő megszorított.
-Gyere, ma velem alszol.
Elindultunk a szobám felé, mielött beléptem volna még egyszer visszanéztem az ajtóra, ami most nyitva állt. Mi folyik itt?

My demon Where stories live. Discover now