5.

122 5 3
                                    

Épp a táskámért nyúltam, amikor valaki megfogta a kezem.
-Hé, minden oké?
-Persze apu, csak fáradt vagyok- erőltettem egy mosolyt magamra.
-Én meg 50 éves, de nem hülye. Tedyvel van valami?
-Nem nincs semmi Tedyvel, mondom csak fáradt vagyok. Tudod h hat rám az utazás.
Nem szeretek hazudni apának. Főleg nem egy ilyen után ami anyával történt. De nem mondhattam el neki. Még nem .
Apa elengedett így kivettem a táskám a kocsiból és elindultam befelé.
Amikor utoljára itt jártam sokkal nagyobbnak tűnt. Akkor még megvolt benne a vadázslat, amit gyermekként átéltem. Egy varázslatos ház egy erdő közepén. Elindultam a konyhába egy pohár vízért, de ott szembe találtam magam anyával.
-Szia szivem, milyen újra itt?
-Fura. Kicsiként sokkal nagyobbnak tűnt, akkor még azt hittem itt fogok lakni ha egyszer elköltözök. De most vettem csak igazán észre hogy, túl kicsi, és nincs a közelbe semmi csak fák meg egy tó.
-Ezért olyan jó. Amikor pici voltál gyakran jártunk le ahhoz a tóhoz. Milenne ha este elvinnénk oda Tedyt? Szerintem élvezné.
-Benne vagyok -mosolyogtam anyára miközbe öntöttem magamnak egy pohár vizet, majd megindultam a szobám felé.
Benyitottam a folyosón lévő utolsó ajtón majd megláttam az akkori szobám. Minden  ugyan úgy ahogy hagytam. Félig bevetett ágy, a rajzaim a falon, a székem kihúzva, az asztalon kupi, és a plüsseim a sarokba pakolva egy teadélutánra. Odamentem az ablakhoz és elhúztam a függönyt. Az ablak poros volt és koszos. Úgy látom ráfér hogy helyre tegyem ezt a helyet.
Kimentem a fürdőbe egy régi pólómmal és addig engedtem rá a vizet amíg nagyjából ki nem jött belőle az összes por majd kicsavartam. Visszaérve leszedtem a rajzokat a falról és az ágyamra raktam őket, az asztalról is idehoztam a dolgokat majd jó alaposan áttöröltem a pólóval amit kiöblítettem. A függönyt leszedtem és kiráztam, hogy kijöjjön belőle a több éves por. Miután visszaraktam, leültem az ágyra és kezembe vettem a papírkupacot, épp indultam a kuka felé, amikor szemet szúrt valami. Az egyik rajzon belekarcoltak valamit a zsírkrétába. Nemtudtam randesen kivenni, ezért odamentem az ablakhoz és a fény felé tartottam.
"Visszajövök"
Mi ez már megint? Elősször a majomnál most meg itt. Kezd nagyon nem tetszeni a dolog. Megnéztem a maradék rajzot is de azokon nem volt semmi. Beraktam azt az egy rajzot a legfelső szekrénybe, és a macikat felkapva elindultam megkeresni Tedyt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My demon Where stories live. Discover now