2.

132 7 0
                                    

-Jóreggelt.-mentem be a konyhába, ahol apa épp a reggeli rántottát osztotta szét tányérokra.
-Szia szivem. Hogy aludtál?
-Egy fiúval, aki végig rugdosott szóval volt már jobb éjszakám is.
Apa kérdőn fordult felém, én meg elkezdtem magyarázni mi történt este.
-Este kimentem a fürdőbe amikor megláttam Tedy-t, és megkérdeztem miért áll ott az éjszaka közepén a folyosón erre csak annyit mondott hogy valaki nem hagyja aludni, mert mindig azt kéri hogy játszon vele. Szóval bem...
-Hogy momdtad?-vágott közbe apa .
-Melyik részét?
-Amit az öcséd mondott- aggodalom csendült a hangjába, ami nekem nem tetszett.
-"Nem tudok aludni. Valaki folyton felébreszt, és azt akarja, hogy játszak vele."-idéztem a tegnap esti történeteket.
-El kell mennünk.
-Mi? -kerekedett el a szemem.
- Majd meglátod.
Bólintottam, majd hallottam amint kinyílik az ajtó. Anya jött be, kezében egy nagy csokor tulipánnal.
-Hogy tetszik? -odament a szekrényhez és kivett egy vázát amit odanyujtott nekem hogy töltsem meg vízzel.
Odamentem a csaphoz és csordultig engedtem vizzel majd leraktam az asztalra. Anya belehelyezte a tulipánokat, majd leült az asztalhoz. Amikor Ted is megérkezett apa lerakta a villáját és megköszörülte a torkát.
-Nagy híreim vannak-jelentette be mosolyogva, bár láttam rajta hog, nem boldog- El fogunk utazni.

My demon Where stories live. Discover now