˚Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Merhaba. Ben Gölgem Sungur. İzmirliyim, 17 yaşındayım. Derslerim kötü sayılmaz aslında biraz daha fazla ders çalışsam çok zeki bir kızım. 😂 Genel olarak sportif biriyim. Yüzücüyüm diyebilirim bir kaç kere kursla yarışlara katılmıştık. Çoğu zaman voleybol oynuyorum henüz bir kulübe girmiş değilim ama her zaman okul takımlarında ilk 6 içindeyim. Müzik dinlemeyi çoğu insanlardan daha çok seviyorum. Bütün müzik türünü de dinleyebilirim. 1.77 cm boylarındayım. Sarışınım malesef mavi gözlere sahip değilim. Ve birde ikizim Görkem. Benden 5 dakika önce doğduğu için hep abilik yapar. Bu bazen hoşuma gitse de bazen hiç çekilmez oluyo. O da sarışın beyaz tenli ve çok sevdiğim masmavi gözleri olan yakışıklı bir erkek kardeşe sahibim. Görkem babama benzer bende anneme. Bizi terk edip giden anneme. Çok mükemmel bir ailem var. Deli dolu iki adam. Aslında üç adam diyebilirim. Amcam da çoğu zaman bizimle kalır hiçbirimiz bundan şikayetçi değiliz. Arkadaş ortamım da ailem dahil edebilirim. Senelerdir beraberiz, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen 2 kardeş daha. Benim için Görkemden hiçbir farkı olmayan birileri. Annemin yokluğunu aramıyorum. Belki de ona kızgın olduğum için aramak istemiyorum. Bi anne çocuklarını, hayat arkadaşını nasıl bırakıp gidebilir ki? Hangi vicdan dayanır buna? Biz 6-7 yaşlarındaydık gideceğinde yaptığı son konuşmayı hiç unutamıyorum. Neden gittiğini mektupla babama anlatmıştı ama o hala bize söylemedi sormaya çekiniyorum ben. Görkemi de bilemem konusunu açmaz hiç. Görkem'in annemden öğreneceği çok şey vardı kızlar hakkında. Bu yüzden görev amcam ve bana kalıyor 😂😂 Biraz da babam ve amcamdan bahsedeyim. Babam Tuna. O da mavi gözlere sahip her ne kadar 45 yaşında olsa da yaşını saklayan vücut hatları var. Amcam Burak'la gözlerimiz aynı renk mükkemel kahve gözleriyle çoğu kızlar bakışlarını üzerinden alamıyor. Onlarla takıldığım zaman kızlar baksa kıskanıyorum. Ve her zaman her türlü hatalarımızı kabullenip beraber gülüp beraber ağlıyoruz. Babam bize hem anne oldu hem baba bu yüzden hiçbi kadına ihtiyaç duymadık.