Bugün cumaydı yarın arkadaşlarımla alışverişe gidecektik.Yarını düşünürken dalmışım .Bir anda omzumda bir el hissettim ve arkamı döndüğümde karşım da o vardı "K-Kaan s-sen ne yapıyorsun burada " lanet olsun kekeledim offff "Zeynep nerde ?" dedi."Neden Zeyneple ne yapıcaksın ki ? " dedim ."Benim kardeşim olduğu için bu biraz saçma bir soru olmadı mı?"dedi . Oha o ne dedi ben şok ben iptal Kaan ,Zeyneple kardeş mi oha ."Bende onu arıyordum Can ' dan ayrıldı ve sonra koşarak okuldan çıktı onu bulmalıyız" "Siktir! amına koyduğumun piçini öldürücem" diyip okulun cıkışına doğru koşmaya başladı ben de arkasından koşmaya çalıştım!?! "Bende gelicem o benim en yakın arkadaşım !!! " dedim." Bin o zaman şu lanet arabaya " dedi. "Nereye gidiyoruz?" Dedim sinirle bana baktı. "Sahile o gerizekalı sahile gitmiştir . Annemle babam gittiğindede böyle yapmıştı."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
15 dakika sonra sahildeydik
arabayı park etti ve sahile doğru yürümeye başladık ve Zeynep'i kayalıkların orda gördük hemen koşarak yanına gittik ve ağlıyordu . Sonra Kaan Zeynep 'e sarıldı sonra ben de sarıldım " Ne yaptı amına koyduğumun piçi ?" Dedi Kaan " O beni bir sürtükle aldattı ." dedi Zeynep ağlıyarak . Kaan bunu duyunca çıldırdı. Bense sadece seyirci kalabildim . "Siktim seni Can piçi " dedi . "Zeynep hadi eve gidelim " dedim. Kaan Zeynep'i kucağına aldı ve arabaya kadar taşıdı bende Zeyneple arka koltuğa bindim. ~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡~♡
Yarım saat sonra evdeydik arabadan iner inmez Zeynep koşarak odasınq gitti . " Bizde kalabilirmişim Zeynep'in sana ihtiyacı var !" Ben hiç dururmuyum hemen kabul ettim sonra pizza siparişi verdi ve pizza geldiğinde Zeynep'in yanına gittim "Zeynep hadi yemek yiyelim."dedim
"Ben yemiyicem " dedi. Oha Zeynep yemek yemeyi çok sever noldu kuzum sana yaaa "Zeynep yapma böyle yemezsen güçsüz düşersin hasta okurusun hadi gel" dedim üzgün bir şekilde "of yeniği cem canım istemiyo " dedi ama bu sefer birşey dersem benim kalbim kırılırdı bende "Sen bilirsin " dedim ve kapıyı kapattım.
Aşağı indiğimde Kaan yemek yemeye başlamıştı bile ben de karşısına oturdum " Zeynep yemiyicekmiş " dedim . " Biraz dan gelir Emir'i çağırıcam dondurma yeriz sohbet ederiz Zeynep dondurmaya dayanamaz ." Dedi ben de pizzadan bir dilim aldım ama zor bitirdim aslın da açtım ama canım istemiyordu sonra ben masayı topladım ve kapı çaldı gelen Emir di sonra ben gidip Zeynep 'i çagırdım .Kaan'ın dediği gibi oldu direk aşağıya indi ben de gidip mutfaktan 4 tane tabak dondurma getirdim .Benim dondurmaya aram pek iyi değil o yüzden ben yemedim .Zeynep benim dondurmamı da o yedi . Emir kendi hakkını yedi sonra Kaan'ın kini de yiyecekti tam eline dondurmayı aldı . Zemep "Bırak o dondurmayı ben yiyicem " dedi . Kaan ' da omuzunu yukarı kaldırdı " Önce ben aldım " dedi sonra Kaan Emir' in elindeki dondurmayı aldı ve yemeye başladı.
Zeynep sinirlendi . " Zeynep Sude 'ye yatıcağı yeri göster " dedi Kaan "tamam " dedi Zeynep yukarıya çıktı bende onu takip ettim ve bana kıyafer verdi sonra beni odaya götürdü "iyi geceler" dedi ."iyi geceler daha fazla kendini üzme değmez " dedim oda kafasını salladı ve odadan çıktı. Bende üzerimi değiştirio yattım.KAAN 'DAN
Zeynep ve Sude yukarı çıktıktan sonra ben de Emir 'e burda kalmasını söyledim o da kabul etti sonra ona kıyafet verip yatıcağı odayı gösterdim sonra ordan çıkıp Sude' nin yanına gittim çok masum du sonra onun saçlarını elliyicekken kapı açıldı sonra " Kaan noluyoruz " dedi lanet olsun niye geliyorsun ki sen offff " Bişey yok hem sanane " dedim. " Yar'ın görüşücez abi " dedi ama ben onu dinlemiyim iş gibi odadan çıkıp mutfağa su ıçmeye indim sonra 15 dakika falan televizyon izledim ve sonra Zeynep hala kötü mü diye yanına gittim ama odada Zeynep 'ın yanında birisi vardı ...
~~~~~~~~~~~
Merhaba bu ilk kitabın o yüzden yanlışlarım olursa kusura bakmayın miata nı beyenip devam ettirmemi isterseniz yorumlara yazın .Bu arada kitapta kullandığım Ada,Hazan ,Zeynep ve Yaren en yakın arkadaşım onları bu kitapta kullanmak istedim onlarda kabul etti . Ve kitabımda onalrı kendi davranışlarına göre yapı cam yani onlar normalde nasılsa kitapta da öyle olucak bu arada Hazan da benim gibi Vini Uehara hayranı ama Vini ' yi ben kapınca ona başia biri kaldı ona burdan özür diliyorum ama Vini benim 😀😁 yeni bölümde görüşmek üzere.