Kaan'dan
Emir'i Zeynep'in yanında ve ona sarılırken gördüğümde bi an donup kaldım onlar beni görünce hemen sarılmayı kesip bana baktılar .
"Noluyor burada" dedim hemen Zeynep açıklamaya geçti "Kaan açıklıya bilirim ben kötüydüm o da arkadaş olarak sarıldı "dedi ben hemen "Zeynep kes neyi anlatıcaksın benim evimde en yakın arkadaşım benim ikizine sarılıyor" dedim "Kaan yanlış anlama ama Zeynep'in söylediği gibi " dedi "Emir defol git bu evden " dedim Emir hemen gitti ben arkasından "bidaha bu eve adımını atma " diye bağırdım . "Abi ne yapıyorsun o senin en yakın arkadaşın " dedi Zeynep Sude bağrışmaları duymuş olacakki uyanmış bize "Ne oldu " dedi ama ben cevap vermedim oda dan çıkıp arabaya gittim ve gaza aşıp sahile gidip oturdum.
Zeynep 'ten
Ağlıyordum vede Kaan 'a çok sinirliydim ."Emir bana sarılırken gördü bağırıp çağıdıktan sonra Emir'i evden kovdu . "Dedim hıçkırarak "Zeynep tamam bişey olmaz Emir 'e bişey yapmaz onlar en yakın arkadaş hadi hazırlan alışverişe gidelim kızlarıda çağırız hem kağan dağılır zaten biz önceden haberleşmiştik saat 2 gibi buluşucaz hadi hazırlan dışarda hahvaltı yapar sonra buluşuruz ." Dedi Sude ama bilemiyorum ama içinden bir ses git ne olacak diyor birisi biriside gidip ne yapacaksın otur oturduğun yerde ama bi anda ağzımdan "tamm hadi hazırlanalım sende şu kıyafetleri giy çıkalım ."
Emir'den
Aslında ben Zeynep kötü olduğu için bakmaya gitmiştim ama Zeynep uyanık olunca ' nasılsın 'Demiştim. O da kötüyüm diyince bende sarıldım belki iyi gelirim diye ama Kaan gelince olanlar oldu.
Sude'den
"Hazırmısın Zeynep ?" Dedim o sırada Zeynep yanıma geldi "Hadi çıkalım " Bende tamam der gibi kafamı salladım ve arabaya bindik 10 dakika sonra cafe deydim kahvaltımızı yaptık sonra kızlarla buluşacağımız alışverişmerkezinde kızları bekliyorduk ve karşımızda 3 havalı kız yanımıza geldi birimize sarıldım merhabalaşma yürümeye başladık "Kızlar şu mağazaya girelim mi dedi "
Hazan bizde tamam diyince girdik herkes bir kaç tane elbise aldık .Ve kabine girdik hepimiz kabinden çıkıp birbirimizin elbiselerine baktık hiçbirimiz beğenmeyince bir kaç elbise daha denedik ve sonunda hepimiz birer elbise bulduk benim seçtiğim elbiseYaren'in seçtiği elbise
Hazan 'ın seçtiği elbise
Ada 'nın seçtiği elbise
Zeynep 'ın seçtiği elbise
Elbiseleri aldıktan sonra biraz daha dolaştık . Yukarıya yemek bölümüne çıkıp suffle siparişi verdik. Suffle geldiğinde "Noldu sizin neyiniz var " dedi Yaren "Tamam ben diyecektim ağzımdan aldın lafı "dedi Ada "Bişey yok yaaa sadece biraz canım sıkıldı." "Yok yaa sizde başka birşey var ." Dedi Hazan " Tamam anlat Sude onlarda bilsin birşey olmaz." Dedi Zeynep bende"Tamam "dedim anlatmaya başladım.
"Şimdi dün biz okulda Can' ın Zeynep'i aldattığını öğrendik sonra Zeynep koşarak okuldan ayrıldı ve ne oldu sizce ?" Dedim hepsi şaşkınca bana baktı ve 3 'ü de biranda " Ne oldu ? Dediler." Kaan'la Zeynep kardeşmiş!!" Bir anda bana bakan gözler Zeynep ' e döndü ." Yaa şey kızlar aslında ben söyliyicektim ama Sude Kaan' dan hoşlandığını söyleyince bende söylemek istemedim ben de tam nedenini bilmiyorum ama içimden bir ses söyleme dedi ." Sonra kızlar tekrar bana döndü devam et der gibi baktılar bende devam ettim olanları anlattığımda hepsinin ağzı açık kaldı .Sonra Zeynep lafa atladı "yalnız orada bir yer eksik.sen odaya gittikten 10 dakika sonra Kaan'ı ben senin yanında senin saçına dokunacağı sıra yakaladım " dedi ve ben şok oldum nasılya benden hoşlanıyormuydu yani." Kızım senden basbaya hoşlanıyor bu çocuk " dedi Yaren " Yaa saçmalama Yaren " dedim sonra Ada atıldı lafa "Sude Yaren haklı çocuk senin uyuduğun odaya gelmiş o da yetmemiş saçını okşıyıcakmış " dedi Ada "Kızım Adayla Yaren' e katılıyorum çocuk senden hoşlanıyor artık naz yapma sanki biz senin ondan hoşlandığını bilmiyoruz" dedi .Tam ben birşey diyecektim ki Zeynep'in telefonu çaldı ve konuşmama engel oldu .
Zeynep ' ten
"Ne var gerizekalı."
" Nerdesin " dedi sinirle
"Sanane "dedim
"Kızım beni delirtme nerdesin"
"Kızlarla alışverişteyiz kızlarla"dedim ve telfon yüzüne kapandı . Sonra biri adını seslenince o yöne döndüm ve Can piçini gördüm ve tınlamadım geldi ve benim kolundan tutup kenarı çekti. " Benimle konuşman gerek" dedi."Benim seninle konuş uçak hiçbirşeyim yok " dedim ve yürümey başladım ve beni kolundan tütün sert biŕ şekil kenarı çekti bır beni diye bağırdığımda kızlar benim yanına geliyorlardı ama bir anda Kaan'ın sesi duyuldu " Seni geberticem piç " dedi ve hışımla buraya geldi ve yumruk atacağı sıra Kaan'ın elini biri tuttu...Sizin o eli kim tutu dediğinizi duyabiliyorum.Ama 3. Bölüme kadar sabredin... Paylaştığım elbiseleri arkadaşların kendi seçti buarada yeni bölüm için yorumlara yazabilirsiniz .Vede Murat Canla Zeynep'i aldatan Can aynı çocuk değil .Yeni bölümde görüşmek üzere