1.-Buluşma

84 6 1
                                    

Bugun mutlu uyandim ve sebebi de kuzenimin gelecegiydi. Artik tatile girdik vr okul bitmişti. Kuzenlerim ile tatillerde sık sık buluşur,denize felan giderdik. Ben Nilay,Nilay Çetin.

"Nilayy,uyanmadın mı daha? Hadi kalk da hazırlan."

Annemin ciyak sesi beni yatagimdan koparmayı zor da olsa başarabilmişti.

"Kalktım anne,kalktım."

****

"Nilay,bu ne guzellik kız? Kocaman kız olmuşsun."

"Tesekkur ederim amca da Seray nerede? Geldi degil mi?"

"Geldi,geldi. Arabada bekliyor. Yanina git istersen de bavulunu taşımasına yardımcı ol. Ben tasiyacaktim da kendisi tasimak icin tutturdu."
Hafif gulumseyerek amcama konusmadan cevap vermis bulundum vr hizli adimlarla arabaya dogru gittim.

"Kız,Seray. Hosgeldin Kuzi."

"Hosbulduk kuzen. Hadi gecelim iceriye."

"İyi,gecelim."

***

Yemekten kalktiktan sonra Seroşum ile birlikte odama geçtik.

"Kuzi,Tolgay'ı arasana. Merak ettim nasil biri."

"Yeni tanistik Tolgay ile. 1 ay once felan. Annemler ile daha tanistirmadim ama tanistirmayi planliyorum."

"Hadi Nilay ara. Kardesi felan,kuzeni varsa da bana ayarla."dedi Seray ve kahkaha patlatti.

"Var var. Bir kardesi var. Cok tatli bir cocuk. Anil. Adi Anil."

"Ay cok merak ettim. İnstagrami felan var mı?"

"Bilmem ki. Hiç bakma isteginde bulunmadım."
Seray tekrar bir gülüş atarak yuzume baktı.

"Hadi ara,hadi."

*****

"Alo,Tolgay. Napiyon?"

"İyidir prensesim, sen?"

"Ben de iyi de yarin sen Anıl'ı da al. Sizi birsiyle tanıştıracağım. Bir kafede felan buluşalım."

"Okey. O zaman yarın görüşürüz. Her zaman bulustugumuz kafede tamam mı?"

Tamam,hadi bay. Optum."

Telefonu kapattiktan sonra Seray'a baktïm. O da bana sevimlo seviimli bakiyordu.

"Çak."diye bagirdim elimi kaldirarak.

"Oldu mu iş?"

"Oldu oldu. Hadi iyi gecelr. Yat sen."

"İyi geceler kuzi."

Çılgın KuzenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin