-SINIF-

41 4 0
                                    

Okul bahçesine geldiğimde durdum ve okula bakmaya başladım. Derin bir nefes alıp okulun bahçesine girdim.

Bir an gurup halinde duran kızların ve erkeklerin yani hemen hemen herkesin gözleri bana doğru çevrildi.
Grupların ortasından geçerken herkes niyeyse bana bakıyordu oysaki çoğu beni tanıyordu.

Grupların ortasından geçip okula girdim ve o koca koridorun içinde müdür odasını aramaya başladım yerleri değişmişti bu nedenle de bulmak zor oluyordu. Sonunda bulmuştum kafamda şampiyonlar ligi müziği çalmaya başladı (sjdbs).

Tık tık tık...

Gir!

Ee, hocam ben sınıfımı öğrenicektim de.

Adın neydi kızım?

Pınar SOYDAN

Bir dakika.

Müdür bir dosya alıp karıştırmaya başladı, parmağını listenin başından aşağıya doğru kaydırıyordu.

Sınıfın: 12\C

Teşekkürler hocam.

Hızla merdivenleri çıkıp sınıfların bulunduğu koridorda yürümeye başladım. Yürürken sınıfların kapılarında yazan şubelere bakıyordum. 12\A, 12\B vee 12\C sonunda bulmuştum niyeyse içimde bir heyecan vardı ve benim heyecanlanınca karnım ağrıdı ve şimdide de karnım ağrıyordu. Sınıfın kapısını açtım ve içeri girdim, neyseki sınıf boştu  en arkaya çantamı bıraktım sabah kahvaltı etmediğim için karnım açıkmıştı o yüzden de kantine indim.

Hayretlerle kantinin önünde oluşan uzun kuyruğa bakarken birinin beni ittirmesiyle kendime geldim.

Önüne baksana ya, ne yapıyorsun?

Pardon dalmışım da, bu arada ben Ateş.

Önemli değil bende Pınar memnun oldum.

Bende. Hangi sınıftasın?

12\C sen?

Tesadüfe bak bende.

Hadi ya.
Biz konuşurken sıra bana gelmişti bile

Bir tane simit ve bir tane ayran dedim ve elimdeki parayı kantinciye verdim.

Sınıfa doğru yürümeye başladım.

Nereye ya acelen mi var?
Bu diyen Ateş'ti.

Hayır sınıfa gidiyordum.

Niye beni beklemedin?

Ne biliyim arkadaşların filan vardır onlarla gelirsin diye.

Ben yeniyim henüz senden başka arkadaşım yok.

Peki.

Ateşle birlikte sınıfa girdik.

Birden zil çaldı ve teker teker, herkes sınıfına girmeye başladı.    Sıralar dolmaya başladı. Ben en arkada olduğum için yanım boştu.
Hoca sınıfa geldiğinde herkes ayağı kalktı oturun filan o fasıl bitti sonra hoca yollamayı aldı ve listeden saymaya başladı ben 16.'ydım en son ise

Barış DÖNMEZ

Barış... Bir dakka bir dakka nasıl yani o barış bu barış mı? Yok canım işim benzerliğidir yani öyle bişey olamaz herhalde. 

Ve birden kapı çaldı...

Arkadaşlar bölüm nasıl olmuş? Yorumlarınızı bekliyorum hepinize iyi akşamlar 😍😘

-Eskilerden Bir Sen-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin