Magic Academy

728 15 2
                                    

"ŞŞŞ, İÇİNDEKİ GÜCÜ  KEŞFETTTİĞİN  ZAMAN GERİ DÖNÜŞÜ OLMAYACAK. "

Katherine Black;  Ateş Bükücüsü.  17 yaşında. Başına buyruk. Ası ve hırçın bi tip. Bir o kadar da eğlenceli ve tatlı. Ama sinirlendiğinde tehlikeli birisi olabiliyor. Siyah saçlara, buz mavisi gözlere sahip. Dövme takıntısı var. çok sayıda dövmeye sahip. Ama birini ne zaman yaptırdığını hatırlamıyor. Sadece doğduğundan beri orada olduğunu biliyor. Bu dövmenin kötülük mührü olduğunu sonra öğrenecek. Çok zeki güzel ve bir o kadar da özel birisi. Ama şu anlık hiçbirinin farkında değil.  Özel güçlere sahip olduğunu geçen sene annesinin ölümüyle öğrendi. Ama hala kabullenebilmiş değil. Çok çok nadir görülen bir özelliğe sahip. Karanlık kan adı verilen lanetli soydan geliyor. Ama bunu bilmiyor. Öğrenmek için yardıma ihtiyacı olacak. Akademiye teyzesinin zorlamasıyla katılıyor. Aslında katılmak istemiyor. Derslere 1 ay geciktiği için birinin ona yardım etmesi gerekecek bu görev tabi ki de sevgili Zayn Malik’in üzerine kalacak.

Zayn Malik; Ateş bükücüsü, 17 yaşında. Akademinin kötü çocuğu olarak tanınıyor. Fazlasıyla  popüler ve yakışıklı. Su bükücüsü olan Perrie’yle çıkıyor.

Jack meade; Ateş bükücüsü. 17 yaşında. Akademinin rakipsiz en yakışıklı ve popüler çocuğu. Ama etrafındakilerden oldukça sıkılmış gibi duruyor.

Harry Styles ; Su bükücüsü. 17 yaşında. Zayn’in en yakın arkadaşlarından birisi. Su bükücüsü Taylor ile çıkıyor. o kızda doğru olmayan bir şeylerin olduğunu sadece kath anlayacak.

Louis Tomlinson; Hava bükücüsü.17 yaşında hava bükücüsü eleaunor’la çıkıyor.  O da arkadaş takımına dahil.

Niall horan; hava bükücüsü. 17 yaşında. 5 kişilik yakın arkadaş takımının bir parçası. Çok tatlı ve her zaman aç.

Liam payne; Toprak bükücüsü. Toprak büyücüsü Daniella’yla çıkıyor. Yine o da takımın parçası.  

GiRiş

Tüm bu garip olaylar zinciri, akademiye yeni bir kızın katılmasıyla başlayacaktır. Kath akademiye katılmak istememektedir fakat teyzesinin zorlamasıyla katılır. Kolunda doğduğundan beri var olan bir dövme bulunmaktadır. Fakat kız bu dövmenin ne zaman ne şartlarda yapıldığını bilmemektedir. Sadece kendini bildiğinden beri orada olduğunu bilmektedir. Zaten dövme sevdiği için fazla üstüne gitmez. Kız kötü kandan gelmektedir. Bu dövme de bunun mührüdür. Bu özellik fazla bilinmemektedir çünkü kötü kana sahip kişilerin hepsi uzun yıllar önce katledilmiştir. Bunun nedeni ise kötü kandan gelen kimselerden korkmalarıdır. Çünkü bu kimselerin güçleri sadece basit bir bükücülükle sınırlı değildir. Öyle ki dünya üzerinde bu kanı taşıyan 1 yada 2 kişi kalmıştır. Bunlardan biri de kath’dir.  Kath’i durdurulamaz güçlerinden dolayı çok fazla öldürmek isteyen olacaktır. İşte bizim yakışıklılar da olaya tam bu anda dahil olacaktır. Kath’in karanlık geçmişini beraber çözeceklerdir.  İşin içine bizim çocuklar dahil olduğunda bu kötü hikaye romantik komedi tadında bir gençlik hikayesine dönüşecektir.

Multimedya katherina

Magic AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin