2. Bölüm

164 4 0
                                    

     Çocuktan sonra okula arabası ile Eda girdi. Ardından da Kuzey . Eda beni kantinde görünce hemen yanıma geldi . Kuzey ise Eda ile kendisine kahve almaya gitti. 

- Günaydın canım .

- Günaydın Eda 

- Gördün mü okula yeni bir çocuk gelmiş. Çokta yakışıklıymış. Ben gördüm . Eee bu çocukla oynıcak mısın ?

- Ayrımcılık olmaz dimi Edacım.

- Eee Hira nasılsın  ?

-  İyiyim Kuzey sen nasılsın?

- Bende iyiyim. Neyse hadi sınıfa gidelim. 

    Biz kalktık. O sırada kantine yeni çocuk girdi. Bende oyunuma erken başlattım . Ve çocuk yanımdan geçerken üstüne yanlışlıkla (!) sıcak kahveyi döktüm. Çocuk yandı . Hemen Bağırmaya başladı.  Bütün okul bizi izliyordu. 

- Ne yaptığını sanıyosun sen !!! Ahh... Ahh... Yandımm...

- Ay çok Özür dilerim çok mu acıdı ! Ayy şimdi sen Ağlarsın bide!! 

 diyince herkes gülmeye başladı. İlk olarakta Ben ,Eda ve Kuzey güldük.

Çocuğa yaklaştım ve kulağına fısıldadım.

- Seninle işim daha bitmedi.

 Çocuktan uzaklaştıktan sonra Eda , Ben ve Kuzey sınıfa doğru ilerledik. Arkamdan herkesin bize baktığını hissediyordum.

                                                                        *      *      * 

       Dersler bitti öğle arasında bahçede banklarda karşılıklı oturuyoduk. Yeni çocuk bana doğru gelmeye başladı. 

    Yanıma gelip kulağıma fısıldadı. 

 - Basket maçı? , diyip uzaklaştı.

- Tamam.

 Ben ,yeni çocuk, Eda ve Kuzey sahaya doğru yürüdük. Sahaya girdiğimizde ben bağırmaya başladım.

- Hey millet, bu çocuk benle basket maçı oynamak istiyor. 

    dediğimde herkes gülmeye başladı. Çünkü benim baskette madalyalarım, birinciliklerim var.

Yeni çocuk bana yaklaştı tam önümde durdu ve 

- 30 dakika maç yapıcaz. 30 dakika sonunda bakalım kim yeniyor.

    Ben gülümsedim.

Maç başladı. 1-2 atış hiç bişey yapmadım. Kendisi kazanıcak sanıyordu. Ben son anda atak yaptım ve ona fark attım. O ise bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Ben ona yaklaştım ve kulağına fısıldadım.

- Bitti .

 Ve onu arkada bırakarak sınıfa yürüdüm arkadan herkes

- Hira !!! Hira!!   , diye bağırıyordu.

     Evet arkadaşlar ikinci bölümüm ile karşınızdayım. Bu bölüm biraz geç geldi üzgünüm. Ve arkadaşlar bu arada bana e- posta adresimden ulaşabilirsiniz. E-posta adresim profilimde var. İyi okumalar.

Asi LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin