3. Bölüm

172 6 4
                                    

Sınıfa gittikten 10 dk sonra zil çaldı herkes sınıflarına girdi. Sınıfta herkes bana bakıp bişeyler fısıldıyorlardı. Sonra hoca girdi. Hoca ders anlatırken ben kulaklıkla müzik dinliyodum. Kulaklığı saçımla saklıyordum Dersin 20 dakikası falan geçmiştiki biri kulaklığımı çıkardı. Eyvah şimdi yandım hocaysa bütün öğrencilik hayatım bitti. Böyle düşüncelerle kulaklığımı çıkaran kişiye baktım. Neee!!!! Yanımdaki kişi yeni çocuk. Kulaklığımı çıkardım ve sıranın altına koydum. Ve ona döndüm ama bağıramıyordum.O yüzden fısıldıyordum.

- Senin ne işin var yanımda ?? (!)

- Artık bu sınıftayım ve senin yanında oturcam.

- Başka boş yer yok mu yaaa deli misin sen git başka birinin yanına otur.

dedim ve sınıfa bakmaya başladım . Tek benim yanım boştu yani. Oflayarak önüme döndüm. Zil çaldığında direk dışarı çıktım. Ve arabama bindim. Hemen alışverişe gidicem. Son ses müzik dinliyordum. Bir süre sonra alışveriş merkezine geldim ve arabamı park ettim. Yukarı çıkıp ilk olarak kendime kahve aldım. Ondan sonra mağazalara girdim. 3 saat sonra acıktığımı fark ettim ve yemek bölümüne gittim.Yemeğimi alıp bir masaya oturdum. Yemek boyunca dışarıya bakıyordum. O nedenle pencere kenarında bir masaya oturdum.Yemeğimin yarısında masamdan sandalye çekildi. O yana baktığımda yeni çocuğu gördüm.Tanrımmmm!!!!

-Ne işin var senin burada ?

-Sanada meraba Hiracım .Sorduğun için saol ,iyiym sen nasılsın !

-Kes zevzekliği .Sana burda ne aradını sordum.

-Immm yemek yiyodum seni gördüm.

Allahım Yarabbim her geldiğim yerde karşıma çıkmak zorunda mı ?.(Daha ne zamandır tanıyosun ki çouğu mal).Offf kes sesini iç ses.

-Evet gördün artık defolabilirsin.

-Neden biraz kibar olmayı dene miyosun ? Hira .

-Hakedene .

Dedim ve poşetlerimi alarak masadan kalktım.Zaten yemeyim bitmişti. Eşyalarımı alarak asansörün yanına gittim ve düğmesine bastım. Asansöre bindim ve otoparkın düğmesine bastım. Ve otoparka indim. Arabama bindim ve direk alışveriş merkezinden çıktım. Eve gidiyordum. Eve girdim ve elimdekileri hizmetçilere verdim. Ve odama girdim. Üstümü çıkardım. Ve duşa girdim. Duştan sonra aşağı indim ve mutfakta buzdolabını karıştırdım. En sonunda meyve suyu çıkarıp kafama diktim ve masaya bıraktım. Odama çıktım. Yatağıma uzandım.

                                                                                 *    *   *

    Kalktigimda saat  aksam 11'di. Ustume biseyler gecirip, arabama bindim. Bara dogru arabami suruyordum ki , ara sokaktan bagirma sesleri geldi. Hemen ara sokaga girdim. 4 adam yere yatan bir cocuga vuruyorlardi. Hemen arabadan inip yerde yatan cocugun yanina gittim. Inanmiyorum!!!!  Bilin bakalim yerde yatan cocuk kim ????? Dogru...  Yeni Cocuk !! Hemen yanina egildim ve dikelmesine yardim ettim. Adamlara donup 

- Siz ne yaptiginizi saniyorsunuz????,, diye bagirdim
  Adamin biri
- Sen karisma abla. Onun  bize borcu var. Bizde arkadasa odemesi gerektigini söylüyoruz..

Abla ne be ben o kadar yasli mi gozukuyorum ( Simdi bunun sirasi mi) Ic ses ilk defa dogru bisey dedin

- Ne kadar borcu var ?

- 2,500 TL
- Tamam. Bekleyin beni getiyorum.
   Iyiki yanima para aldim . Arabama gidip cantamdan bir miktar para aldim. Ve adamlarin  yanina geri dondum.
- Alin burda dediginiz paradan daha fazla var. Bir daha bu cocugun yanindan gecmeyin.
Adamlar parayi aldi ve uzaklastilar. Bende yeni cocugu  kaldirmaya calisiyordum. BayılmıştBen onu kaldırmaya çalıştığımda gözlerini biraz açmıştı. Bende onu zar zor arka koltuğa uzandırdı. ım. Direk evemi sürdüm. Evde yalnız yaşadığım için sorun olmazdı. Eve gittiğimde şoförüm yeni çocuğu içeri kanepeye uzandırdı. Bende hemen hizmetçilere pansuman eşyalarını getirmelerini söyledim.  Hizmetçiler getirince odadan çıkmalarını söyledim. Bende yeni çocuğa pansuman yapıyordum. Tentürdiyotlu pamuğu kaşına dokundurunca gözleri açıldı ve ağzından''Ahh!!'' diye bir inleme geldi. Gözleri gözlerim ile buluştuğunda gülümsedim. Oda bana gülümsemeye çalıştı. Ben pansumanı bitirip onu yalnız bıraktım. Biraz dinlenmesi gerkiyordu. Bende odama çıkıp yatağıma girdim. Ve kendimi uykunun güzel kollarına teslim ettim.

                                                                             *    *     *

                          Sabah uyandığımda hemen üstümü değiştirip aşağıya indim. Kahvaltı hazırdı. Gidip yeni çocuğun odasına baktım. Uyuyordu. Ben hemen odadan çıkıp mutfağa girdim ve ona tepsi hazırladım ve tekrar odasına gidip bir köşeye bırakıp onu uyandırdım . Beni görünce ilk önce şaşırdı ama hatırlamış olucak ki yatakta doğruldu. Bende tepsiyle ona yaklaştım.Adamlar onu çok fena dövmüştü. O yüzden ben ona yemeğini yediriyordum. Tam ekmeği uzatıcakken dengemi kaybedip onun üzerine düştüm. Aman Allahım !!! Gözleri gözlerimle buluştu ondan sonra dudaklarıma kaydı .

                Merhaba arkadaşlar bölüm biraz geç geldi üzgünüm. Bu arada arkadaşlar bana sormak istediğiniz bişey e-posta adresimden ulaşabilirsiniz. İyi okumalar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asi LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin