Internetová kavárna v Seville, Španělsko.
Hjördís byla opatřena jednou z winchesterovských kreditek a vyslána na superdůležitou misi týkající se nákupu šatstva. Obavy, že uhodne pravý účel - na chvíli se jí zbavit - se ukázaly jako zbytečné.
Sam s Deanem teď sedí u laptopu a připravují se prozkoumat balíček, který jim zanechala Charlie. Ani jeden z nich netuší, proč si mají číst překlad ff povídky z roku 2012, nicméně se do toho neohroženě pouští.Poznámky - Sam obyčejná kurzíva, Dean tučná kurzíva.
Vivík výjimečně mlčí.*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Profil uživatelky ZaZy (ZaZyWinchesterXD):
Hay bitchees nebo čau!!!! XD XD
Jmenuju se Zuzka a MILUJU seriáli DoctorWho a Supernatural a píšu z nich knížky.
Jestli jste taky fangrils tak si je určitě užijete!!
Zatím tu mám první knížku Dcera Nebe a Pekla a je to fan fiktion na Supernatural nebo Lovce Duchů.. A možná bude i na Doctora to ještě uvidíme tak se těště!!!! XD XD XD
Jo a je my 12 i když už skoro 13 takže pís jo!! je tu spoustu mladších lidí! XD*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
(,,Sammy, vážně to chceme číst? Nestačil by stručnej výtah?"
,,Přežili jsme horší věci... A Charlie neodpovídá, ale když nám to poslala, může tam být něco důležitýho. Koneckonců, psala to... no, Chiméra."
,,OK, ale pro jistotu objednám ještě panáky.")Zazvonil my budík ale rozhodla jsem se,že dneska do školi nejdu. Stejně to taťkovi nevadí. Ta normální (já jí říkám debilní! XD) škola je stejně jen krití co jsme my vytvořili aby po mě nešly Lovci a nechtěli by mě zabít. (,,Jo, protože to my děláme, zabíjíme záškoláky. A co to sakra je 'krití'?")
Za chvíli vám visvětlím proč to tak je i kdo je můj taťka.Ale teď jsem musela něco udělat s tím debilním budíkem! (,,Proč je všechno kolem ní debilní?" ,,Pro hlupáka každý hloupý...") A když jsem ho chtěla jenom zamáčknout tak trochu vybouchnul. Achjo to se mi stává pořád! (,,Kdekoli ta holka bydlí, musí tam neuvěřitelně narůstat prodej budíků." ,,A vsadím se, že by ses toho chytnul, až bys hledal případ." ,,Jo, taky mi to nepřipadá jako dobrý 'krití'. Ještě ve spojení s tím vybuchováním...")
Šla jsem do koupelny se oblíknout protože se nemusím líčit. (,,Hej, já se taky nemusím líčit a neznamená to, že se chodím oblíkat do koupelny!") Dívala jsem se na sebe v dva metry velkém zrdcadle. Je pro mě těžký vypadat jako normální holka. (,,Nevím proč, ale zrovna tohle jí věřím." ,,Cha!")
Mám stříbrně bílí vlasi s jedním černým kouskem (,,Kouskem čeho?" ,,Ale no tak, Deane, nech ji žít... kdo si má pamatovat tak složitá slova jako je třeba 'pramen'") takže je vždicky musím nabarvit na normální barvu,ale ráno jsou vždycky zpátky. (,,Jo? A kam v noci chodí?" ,,Noční bary jsou tvoje parketa. Neříkej, že jsi tam nikdy nepotkal osamělý vlasy normální barvy." ) Mám taky smragdově zelený oči asi po mámě i když ji neznám. Viděla jsem v zrdcadle i svojí postavu která je hodně vysoká i když je mi patnáct a taky hodně vyspělá. (*zakucká se pivem* ,,Dejchej, brácho, bude hůř.")
Někdy my kluci říkali Žirafo a smály se tomu a tak mám v tý debilní škole přesdívku Žirafa. Nejrači bych je hodila na zeď (nebo z okna!! XD XD debilní záprdky!!!! Ale to by se mi zničilo moje krití. Někdy taky můžu udělat křídla ale to ještě moc neumím. (,,Okřídlená žirafa, vrchol nenápadnosti. Horší by už byl jen anděl." ,,Ne, počkej, myslíš, že tím chce říct..." ,,Nechci to přivolávat, ale už to tak vypadá.")
Málem by jsem se zapoměla přectavit *udělá poklonu*: Ahoj, jmenuju se Armandiela a můj taťka je Crawly (,,Co? Kdo? Plíža?") král Pekla! ale jenom nevlastní. (,,Panebože, Deane..." ,,Moment, musím se nadechnout." ,,To myslí vážně?" ,,Jak jinak. Cha! Plíža, nevlastní král Pekla. Jestli nám Crowley ještě chvíli poleze na nervy, můžeme mu tohle dát přečíst.") Jenom mě adoptoval (,,Jeden z Plížových nejhorších nápadů...") když mě moje máma musela dát prič protože sem NEFILIM!!!! (,,Bum! Trefa!" ,,No, spíš těsně vedle, anděl to není, anděl by byl moc obyčejnej.") To znamená že můj praví otec (,,Co praví otec?" ,,Otec praví: sakra, to jsem měl štěstí, že si to divný děcko vzal Plíža!") je nějakí anděl a matka normální člověk. Takže mám nějaké zvláštní schopnosti a Crawly mě učí další schopnosti. (,,Jak se dají učit schopnosti?" ,,Zeptej se Plíži, co já vím.") A tak už jste pochopily proč musím přectírat normální holku. (,,Eh... kde se tu vzala normální holka a cože s ní musí ta Armanda udělat?" ,,To mělo asi být 'předstírat' a jo, pochopili jsme, že to asi nebude jednoduchý.") A teď už mě znáte (,,Dá se to nahlásit jako pojistná událost? Hej, jen se ptám!" ,,Deane, stejně nejsme pojištěný a už vůbec ne na něco takovýho.") a příště bude co se stalo v tenhle speciální den (A nebojte nebude to žádná blbost o škole,jo?!!)tak se těště. (,,Tos uhádla.") Vaše Ármy! (,,No, destrukčního potenciálu má dost, takže ta zkratka dává smysl." ,,Aspoň něco tu dává smysl.")
****vítám Vás u svojí první knížky*doufám že se zalíbí. Kdyžtak mi napiště do komentů kdo si myslíte, že je Arminin otec (jako anděl) a máma.* Nebo se nechte překvapit třeba se to příště ukáže najevo***XD XD*** (,,Ne, díky, ani nějak nemám chuť." ,,To už je všechno? Že je to všechno, Sammy?!" ,,Ehm... obávám se, že tu mám asi ještě tři 'kapitoly'." *nesrozumitelné mrmlání* )
ČTEŠ
...DCERA NEBE A PEKLA... (fanfiction parodie)
FanfictionVedlejší produkt psaní Opravdové temnoty. Ale měl by fungovat i samostatně. Zazy - Zuzana Zajączeková, o pár let mladší a nevinnější, než v OT. Samozřejmě fiktivní postava, tady jsem ji ale nechala vystupovat jako exemplární případ fanfikčn...