Zašla jsem za Crawlyem i když neměl rád když jsem za ním chodila do práce (,,Chudák Crawly, ani se mu nedivím." ,,Hele, neměla by ale psát aspoň jména správně, když je taková fanynka?" *bezradně pokrčí rameny*) jak to nazýval jako Král Pekla. (,,Nevlastní." ,,Lucifer by souhlasil.") Ale už jsem chtěla konečně vědět kdo byly moje rodiče. A taťka Crawly (,,Sakra, kdo má u tohohle pít?" ,,Zkus mi neprskat na klávesnici, pro příště.") my kdysi slíbyl že my to řekne v 15 letech. A nedávno jsem měla narozeniny. Takže mi to teď Crawly musí říct.
"Čau dceruško Army." Řekl Crawly,seděl na tom debilním trůně Pekla a všude měl démony. (,,Deane! Klávesnice!" ,,Sorry, když tohle se nedá...") Nevím proč ale nějak jsem je nenáviděla. I když mě Crawly vychoval. Asi to bude tím že jsem napolovinu anděl. (,,A 'nacelek' idiot." ,,Nějak přestávám chápat, co tím vším Zuzana chtěla vyjádřit." ,,Teprve teď? Mně to nedává žádnej zatracenej smysl od začátku.")
"Čau taťko pošleš pryč ty debilní démony??!" Zeptala jsem se. (,,A Crowley mě rozmázl o nejbližší stěnu. Konec příběhu." ,,Naaah, tohle je Plíža. Ten bude měkkej. Sleduj.")
"HAHaha!" Zasmál se Crawly. "A proč je chceš pryč Árný?" (,,Výborně, z Plížy je komixovej padouch a místo okřídlený žirafy tu máme Schwarzeneggera.")
"Já nenávidím démony." Řekla jsem drsně. (*promne si unaveně oči* *věnuje monitoru nevěřícný pohled a naklopí do sebe nejbližšího panáka*)
"Ale já jsem taky démon Ármý!!" Řekl Crawly s posměchem a udělal na mě svoje červený oči. (,,Jak to, že ne debilní červený oči? A mohl na ni udělat jiný, než svoje?" ,,Počkej, třeba to ještě přijde...") Nemám ráda, když tohle dělá je to debilní. (,,Ha! Já to říkal." ,,Spolehlivá jako... eh, vybuchlej budík?")Moje křídla s toho začaly trochu svítit a moje oči taky, ale jen trochu. (,,Cože to?" ,,Pojďme dělat, jako že jsme to přehlídli." ,,Jsem pro.")
Crawly se začal trochu bát. Tak radši poslal ty démony pryč. (,,Celej Plíža, stačí si na něj trochu posvítit...")
Potom mi Crwaly (,,Hele, nová postava?" ,,Já nevím, Deane, spíš asi překlep." ,,Škoda. Mohl by se tam objevit někdo, kdo by tu holku zrušil, než se dostane k nám.") vysvětlil že se můj otec Anděl jmenoval nějak jako Castliel (*nepublikovatelná kletba* ,,Ať tím myslí kohokoli, rozumím, proč se nehlásí ke svejm otcovskejm povinnostem.") - přišlo mi to jako zvláštní jméno-(,,Varuju tě, jestli teď napíšeš 'debilní'..." ,,Klid, Deane, prostě to přihoď na hromadu důvodů, proč chceme Chiméru sejmout.") a máma neví. (,,Přidávám se k mámě." ,,Jo, já už taky radši nevím.")
Ale potom už mi Crawly nechtěl nic říkat. Musela jsem jít s jedním démonem se žlutými očima a ten mi zase dával vypít tu debilní démoní krev. (*zvedá se ze židle* ,,Whoa, brácho, a ty mi budeš říkat, abych byl klidnej!" ,,Ale ona..." ,,Jo, nezastaví se před ničím.")
Zeptala jsem se ještě Crawlyho proč musím pořád pít tu démonskou krev.
"HaHaHa!!!!Protože budeš moc silná a to budeš potřebovat až po tobě půjdou ten Sob a Veverčák!!" Zachechtnul se Crawly. (,,To myslí nás?" ,,Těžko říct, protože tohle rozhodně není Crowley." ,,Ten nemá takovej zmatek v zoologii, aby si pletl soba s losem, chceš říct." ,,Tak nějak... a navíc ať je to parchant sebevětší, pořád se takhle blbě nesměje.")
Vůbec jsem nevěděla o kom mluvil ale myslela jsem že jsou to určitě lovci. (,,Ta holka je superlogik." ,,Jasně, sob s veverkou, to musí bejt Lovci. Hej, jak můžu bejt z blbýho čtení tak unavenej?")
**tahle kapča je krátká protože jsem toho měla hodně ve škole ale příště to napravím XD XD! (,,Nenapravuj, prosím!") a už se konečně Árný setká s Losem a tou srandovní Veverkou (,,Tak hele..." ,,Ber to z tý lepší stránky, opravila si Soba." ,,Tobě se to mluví, ty nejsi srandovní. Od kdy jsem srandovní? Vždyť mě, sakra, vůbec nezná!") ~hihi~ vy-víte-kým! (,,Ještě trochu Voldemorta, to tady chybělo.")Jinak mě napadlo že ještě napíšu knížku s Doctorem Who aneboli Pánem času co na to říkáte???? (,,Ne!" ,,Protestujeme! I za Doctora!")To jsou dva moje úplně nejvíc seriáli <3 XD ***Nebo dám Doctora i do tohohle příběhu - brali by jste nebo kravina?!!*** (,,Nemusíme odpovídat, že ne?" *vrtí hlavou*)
ČTEŠ
...DCERA NEBE A PEKLA... (fanfiction parodie)
FanfictionVedlejší produkt psaní Opravdové temnoty. Ale měl by fungovat i samostatně. Zazy - Zuzana Zajączeková, o pár let mladší a nevinnější, než v OT. Samozřejmě fiktivní postava, tady jsem ji ale nechala vystupovat jako exemplární případ fanfikčn...