***Já a Samy***

184 23 18
                                    

(,,Hah... Na, kopni to do sebe, brácho, budeš to potřebovat." ,,Deane... no, fajn." *obrací do sebe skleničku skotské* ,,Ale pochybuju, že to pomůže." ,,Čtení nebude o nic lepší, ale tobě to bude víc fuk." ,,Doufám, že máš pravdu.")

Zabila jsem všechny upíry ale dělala jsem to tak aby nebylo vidět moje schopnosti. (,,Jasně, protože patnáctiletá holka, co zlikviduje upíří hnízdo s jednou rukou za zády, to vypadá úplně normálně." ,,Hlavně že přitom nesvítí, víš co...") Pak jsem šla odvázat ty Lovce. Odvázala jsem je akorát byly celí od krve a pořezaný (,,A asi v bezvědomí, když se doteď nijak neprojevili.") takže jsem je trochu nenápadně vyléčila. (,,Trochu nenápadně?" ,,A trochu nápadně, co na tom nechápeš?") Pak jsem v hlavě najednou slyšela zase ten andělský hlas. Řekl mi: "Dobrá práce Ármý!" Tak jsem se usmála.

Byly to asi bratři jeden menší vypadal protivně a jako nafoukaně (,,Sklapni!" ,,Vždyť nic neříkám..." ,,To bylo... uhm, preventivně.") ale ten mladší vypadl v pohodě (,,...z okna a pak se mu podařilo zmizet z příběhu. Šťastlivec." ,,Hele, přece bych tě v tom nenechal." ,,Toho si vážím, Sammy.") A taky mi připadal jako bych ho znala nebo že máme něco společného. (,,Neopovažuj se!") Hrozně mi z toho bouchalo srdce a nevěděla jsem, co se to děje. Ale ten hlas v mojí hlavě mi řekl: "když se anděl zamiluje je to pak opravdové vždy-milá Ármý." (,,Tak teď Case úplně slyším." ,,Jak paroduje mistra Yodu?" ,,Mhm.")

"Ahoj." Řekl mladší Lovec. "díky za pomoc. Já se jmenuju Samy (,,...a v podobnejch situacích se vždycky chovám jako na schůzce Anonymních Alkoholiků." *vražedný pohled*) a tohle je můj bráška Deen Winchestr." (,,Co je tohle, do všech zatracenejch pekel, za párek idiotů?" ,,Chvíli jsem se bál, že to máme být my dva.")
"Proč se tak blbě usmíváš holka?!" Řekl ten Deen než jsem stihla odpovědět a protivně se ušklíbával. (,,Musíš ale uznat, že je ti trochu podobnej." *zavrčení*)"Měly jsme to všechno zmáknutí. Mi nepotřebujeme pomáhat od nějaký malý holki." Řekl a udělal ještě jednou ten debilní úšklebek.
"Drž hubu Deene! ona nám zachránila život." Okřikl se po něm Sam neboli Samy. (*facepalm* *facepalm*) "Jo ty Veverčáku!" vykřikla jsem já protože mi připadal jako Veverka. (,,A logicky na lidi, který potkáš poprvý, křičíš trapnýma přezdívkama." ,,Já myslím, že to byl rafinovanej pokus jak nám naznačit, že... vždyť čti dál.") Ale v tom jsem si vzpoměla jak mi říkal Crawly o těch dvou Lovcích Žirafákovi (,,Cože? Vždyť Crawly říkal Sob, myslel tím Los, a Žirafa byla její přezdívka." ,,Kašli na to, očividně pokud to má čtyři nohy a kopyta, je to v pohodě.") a Veverčákovi a napadlo mi v hlavě (,,...deset palců sněhu." ,,To mnohé vysvětluje.") že jsou to oni. Ale byla jsem zmatená protože vypadali v pohodě hlavně Samy.

"Já se jmenuji Armandiela neboli Ármý." Přectavila jsem se. "A jenom jsem vám chtěla pomoct, tak jsem přišla abych vám pomohla s těmi upírama." (,,Tak hlavně že ses tam nepřenesla úplně náhodou, protože ještě neovládáš svoje křídla.") Pak jsem radši použila jedno kouzlo (,,Hej, a co 'krití'?") a zmizela jsem. Ale bylo mi to líto protože mě něco strašně přitahovalo k Samovi. (,,Upřímnou soustrast, brácho." ,,Sklapni, Deene.")

**později V NOCI:

Přemístila jsem se do hotelu kde bydlí. (,,Kde bydlí kdo?" ,,Asi správce, když bydlí v hotelu.") A vidím že tam Daen (,,Zase nová postava!" ,,Ne, Daene, zase překlep.") chrápe jako nějakí dědek prostě srandovní. (,,Jo, úplně z toho smíchy padám pod stůl." ,,Ber to sportovně, aspoň nejsi její pravá láska.")No byl úplně mimo. Musela sem se držet abych se neuchechtala (,,Nedrž se! Uchechtej se!") protože jsem nechtěla vistrašit Samyho. (,,Pozdě, škoda už se stala.") Samy dělal něco na noťasu a mě neviděl. Pak jsem tiše zašeptala: "Nelekni se to jsem já ze včera jak jsem vám pomohla s těmi upírami." Trochu se leknul ale nekřičel takže Veverčák Den (,,...ať už to byl kdokoli, se posadil na posteli a našil to do Ármy z brokovnice." ,,Pak už stačilo jen spálit tělo." ,,A všichni žili šťastně a spokojeně až do smrti." ,,Hmmm... koukám, že asi ne." ,,Ale bylo by to fajn.") spal pořád jako mimino nebo dědek. XD

"Čau Ármý." Řekl Samy tichím hlasem. "Myslel jsem si že tě ještě musím najít. (,,A bezpečně zlikvidovat.") Cítím že máme něco společné." (,,Oba vystupujete v povídce tak strašný, že se nejspíš sama maže z pevnejch disků?")

"Taky si to myslím." Řekla jsem a usmála jsem se. "Nechceš se podívat na mojí kouzelnou knihu? Je na ní něco zvláštního a nevím čím to je?" Zeptala jsem se.

"Tak jo." Řekl Samy. (,,To ho nikdo nenaučil, že nemá nikam v noci chodit s podivnejma zjevama, co mu slibujou magický knihy a jiný sračky?" ,,Vypadá to tak. Ten Deen stál jako starší bratr za prd, zjevně.") Takže jsem nás pak přenesla oba k sobě domů. (,,A dál to nepokračuje! Oh, díkybohu za to!" ,,Hmmm, zrovna to začínalo bejt zajímavý." ,,Deane, o tohle bys ani ty nestál, věř mi.")

****tak tuhle knihu zastavuju protože musím příběh opravit! (,,Mission  sakra Impossible.") ** Nebo možnázačnu psát s Doctorem. * Kdyžtak napište co byste radši (,,Na tuhle radu je pozdě, ale já bych radši, kdybys zkusila chvíli hlavně číst a učit se. A psát jen do šuplíku, nebo si najít někoho, kdo ti s tím pomůže..." ,,Hej, zamykáš stáje, když jsou koně dávno pryč, Sammy." ,,Já vím, jenom je mi z toho nějak divně." ,,Děláš si srandu? Z tohohle by bylo divně i lidem, o kterejch se ta holka psát nepokoušela.") A hejterky sem nepište nebo vás zablokuju!!!***

*******OZNÁMENÍ*******

*Čau a naschle* Tuhle knížku mažu a už nebudu psát. Ani nic jinýho. Jo, mate pravdu sem naivní malá holka a neumim psát tak já to přiznám!!!§ ale budu se věnovat jinejm věcem co mi jdou a seriáli budou pořád muj život**(,,Ale ne..." ,,Jo, smutný, nic nenaděláme, pojď od toho.")

***doufam že jste spokojený že končím se psaním.***

(,,Jestli je to tak, že 'končím se psaním, jdu se věnovat černý magii' tak ani ne."
,,Ono celkově... sice to bylo strašný, ale pořád jsou horší věci, který můžou děcka provádět."
,,Hele, začínáme znít jak postavičky ze Sezamový ulice."
,,To je tím pitím."
,,Neházej to na whisku. To je to zatracený čtení, teď nás nutí mentorovat."
,,Jo, radši se vrátíme k zachraňování světa."
,,Což je sakra o dost lehčí práce než prokousávat se tímhle."
)




...DCERA NEBE A PEKLA... (fanfiction parodie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat