Prosba

586 27 7
                                    

(Obrázok v médiach nijako nesúvisí s touto časťou, skôr tak všeobecne s celým príbehom. )

Ráno som sa horko-ťažko vyšuchtala z postele z jediného dôvodu, a to je ten, že je piatok. Posledný deň v škole predtým ako si cez víkend poriadne vyhodím z kopýtka a znova naberiem moje upadajúce sebavedomie pohľadom do tváre plnej túžby a vzrušenia jedného z mužov, ktorí veria, že budú pre mňa znamenať niečo viacej ako malé bezvýznamné rozptýlenie.

Hneď potom ako som sa dostala z postele som prešla do kúpeľne, kde som si dala krátku horúcu sprchu, ktorá ma mala prebrať. Výsledok bol však neúspešný a chuť vrátiť sa do mojej milovanej postele bola čoraz väčšia. Opretá rukami o umývadlo som pozerala na svoje unavené oči a biele líčka.

"Lilith, môžem na sekundu?" Hlavou som trhla k dverám o ktoré sa opierala vyškerená Aime.

"Ani nie."Unavene som si zívla a vytiahla veci potrebné na to, aby som zo seba spravila zas a znova človeka hodného pozornosti, obdivu a závisti.

"Vieš na hodine španielčiny sedím z jedným z tých nových..." Zavrčala som zubami a prudko zastavila tečúcu vodu z kohútika. "Myslím, že som povedala, že nemám čas."

"A ja myslím, že ťa to bude zaujímať." Nedala sa odbiť a ja som si porazene odfúkla a ďalej sa venovala všetkým líčidlám, ktoré boli v dňoch ako je dneskajšok pre mňa potrebnejšie ako voda.

"Takže. Jeho meno je Liam, je neuveriteľne rozkošný...."

"Nezabudni na Dereka." Žmurkla som a svoj pohľad vrátila hneď do zrkadla.

"Nechaj ma dohovoriť." Frustrovane si dupla nohou nad čím mi moja hruď zavibrovala a z úst sa mi dostal tichý smiech. "Proste je veľmi milý a pozval nás na párty, ktorú robí u seba doma."

S nezáujmom som mykla plecami a pery si pretrela leskom. "A to ma má zaujímať lebo?"

"Lebo tam ideš so mnou." Zatlieskala rukami a ja som sa na ňu s nadvihnutým obočím pozrela. "Prečo by som to robila?" Obom nám bolo viac ako jasné, že tam pôjdem a že si za žiadnu cenu nenechám utiecť párty na dome, pretože povedzme si úprimne, kluby sú čisté pajzle plné zúfalcov.

"Pretože ma zbožňuješ." Objala ma zo zadu a ja som sa nad ňou uchechtla a pokrútila hlavou.

"Ešte to tak." Poslednýkrát som sa pozrela do zrkadla a usmiala sa na seba, prešla som do izby odkiaľ som si zo skrine vytiahla žlté šaty, ktoré som si následne na seba navliekla. Na krku som si zapla luxusne pôsobiaci náhrdelník a na nohy si obula čierne sandálky na opätku.

Aime bez slov odišla do svojej izby, kde si predpokladám pobalila všetky potrebné veci do školy a v čiernych obyčajných legínach a voľnom tričku vedľa mňa vychádzala von z dverí nášho útulne malého bytu.

Hodiny prebiehali v pokoji a bez zbytočných hádok a doťahovačiek s novým arogantným parchantom. No vnútri to vo mne doslova vrelo, keď som vošla do triedy a znova som bola nútená vyhodiť niekoho z lavice, ktorá ani nie je moja, pretože sakra moja lavica je tam, kde sedí on.

"Lil, mám na teba obrovskú prosbu." Nechutne piskľavý hlas Bethany sa mi rozoznel v ušiach a bez pozvania si sadla na miesto oproti mne, pričom ma vyrušila vo vychutnávaní si svojho zeleninového šalátu predo mnou, položenom na drevenom stolíku vonku budovy.

Obedy zvykneme mávať tu len pokiaľ je pekne a to dnes naozaj je. Slnko mi pálilo na moje odhalené ramená a jemný letný vánok prefukoval cez moje vlnité, husté vlasy. Môžem povedať, že ak by tu nesedela tá otravná upišťaná červeno-vláska, tak by som tento obed mohla nazvať ako veľmi príjemným a upokojujúcim.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 28, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

How to be a heartbreaker (Jason McCann ff)Where stories live. Discover now