part 8

65 5 3
                                    

.. "jiminn...klau hyung conteng kki jmin boleh,?"tnya hobie hti2..bukan ap dia cuma tkowt dibaling ke luar tingkap oleh suga..heee

suga hnya memndng hobie dgn muka yg xbleh ditafsirkn..j hope yg sedang mendekati kki jimin mula menjauhi..dia tkowt diapa apakn oleh suga..

"kau pikir main jhaa kan hobie..aishh aq dgn kau nie mmng laa.."mrah suga..sedng asyik suga memarahi j hope rap mon menyampuk.."jimin jun jae wise get well soon..dia x sempat nk melawat kau sbb dia mkin buzy dgn cheerlead dia.."kata rap mon..

"haha xpa hyung cakap dkt dia gomawo.."kata jimin.."joonie kau tgh chat jun jae ka,,?kau ckp dkt dy yg omma aq suruh dia balik rumah minggu nie..dh dua minggu dia x blik..haishh bdax tu klau dh jumpa ap yg dia minat mmng trus lupa org lain.."...."nae hyung joonie dh ckp at dy..sbnrny joonie record msa hyung ckp..so xpyah nk type..hehehe mianhae hyung.."kata rap mon smbil mengusap leherny..(sorry author lupa nk ckp..jun jae tu kim jun jae dongsaeng kepada kim seok jin,,yeochin rap mon..jun jae nie study at seoul sbb tu dia jarng muncul dlm ff nie..mianhae klau korng pening..)

"hyung2 semua and maknae..can u leave me with yoongi hyung alone..please"rayu jimin kpda mereka.."owhh and for my chingu soo ahh and hyerin both of u too if u can.."smbung jimin..

mereka kemudian meninggalkn jimin dan suga..

"wae chimm,?something wrong,,?nie smpai nk ckp brdua jhaa..wae,?"soal suga..."chim nk hyung jawab jujur dgn chimm,,araaaa hyung,?".. "ap"tnya suga

.."knpa hyung menangis ary tu..knpa hyung menangis smbil peluk kumamon tu..hyung rindu dia kan..trus terng dgn chim hyung pleasee..."....kata jimin separuh menangis.."uljima chimm jgn nangis hyung x mmpu nk bgitahu skrng.."

"dh laa dh lewat niee,,chim tidr k..esok nk blik kan,?klau chimm x tidr hyung ckp doc tahan chimm seminggu dlm nie,".."yahh!! hyungg!!"jerit jimin..mereka yg berada di luar trus meluru msuk..

"wae chimm,?hyung bt ap at kau,?"soal v panik.."xda ap laa..aq nk tidr nie..korng blik laa rehat at umah k..yoongi hyungggggggg tidr dgn chim k mlm nie.."ujur jimin mnja..

"nae hyung tman chimm mlm nie k..ksian plak adk hyung klau nk prgi tndas mlm nie sapa nk tmankn,,dh laa kki brbalut..namjoon kau bwk blik bdax2 trencat nie..aq stay dgn jimin mlm nie.."kata suga..

.....skip.....

keesokkn hriny..

jimin sedang memerhati suga yg nyenyak di sebelahny.."hyung chimm x snggup nk tinggal hyung..chimm syg hyung sngat..knpa msti chimm hyung..knpa msti chimm yg kna..hmmm hyung kna sabar klau chimm dh prgi nnti.."desis hati jimin..

"HYUNGG!!!IREONAAAAAAA!!!" jerit jimin..

"aigooo hyung klau tidr mmng x nk bngun kaa ap..pnat laa chim kjut hyung nie"omel jimin..tiba2 jimin mendapat suatu idea yg dirasakn cukup bernas..

"hehe hyung mianhae..HAI CHAGIYAA BOLEH AMBIL OPPA X..YOONGI HYUNG X NK BNGUN..HAAH OPPA NK TINGGAL DIA DKT SNI..GOMAWO CHAGIYAAA..."jerit jimin d telinga suga..

"mwoo..nk tinggal hyung at sni,?ehh kjap kjap..sjak bila ad yeochin nie..knpa hyung x thu.."kata suga smbil memerhati tajam mata jomin..

"hehe hyung chimm gurau jhaa..dh kejut hyung elok2 xnk bngun..so chimm bt laa mcm tu..hehe mianhae hyungg.."jimin trtawa prlahan

suga memndang jimin yg ceria.."chim kna jnji dgn hyung yg chimm akn sntiasa hppy mcm nie..jnji dgn hyung yg chim sntiasa senyum mcm nie..chimm jnji dgn hyung k" kata suga..jimin memandang suga pelik sebelum mengangguk..

.....jimin pov.....

semasa suga sedng mndi jimin trmenung sendiri.."

hyung chimm x rasa chimm dpt tunaikn jnji chimm..tp chimm jnji hyung akan bhgia sblum chimm prgi..hyung satu2 org yg snggup ambil chimm msa semua org pndng hina dkt chim..

"chimm ary nie kluar hosp kan..chimm dh mndi blom..?"tnya suga smbil mengusap wajah pucatku.."yaa chim dh nk kluar ary nie,,dh laa hyung msa chim mndi tdi chimm biar hyung pelok bntal..lgipun nurse yg tlg bwk chimm msuk mndi tu cute..heee"

"chimm.....chimm thu kan yg hyung syg chimm..hyung x mmpu hidup klau chimm xda..nie dh kli kedua chimm mcm nie.."..kata2 yoongi hyung buat aq trsentak.."wae hyung..hyung nmpk pelik.."

"hyung chim pown syg hyung saranghae hyung..sbb tu chimm nak hyung sntiasa happy..chimm nk hyung baik blik dgn yura noona..chimm tkowt hyung xkuat masa chimm tinggalkn hyung nnti..chim x nak hyung ikut chimm..chimm nak hyung hppy dgn BTS..happy dgn yeochin msing2..tp jgn laa smpai lupakn chimm msa tu..chimm snggup bt ap jhaa demi hyung..walaupun chimm kena pendekkn umur chimm agar hyung kmbali jdi yoongi dan bukanny suga..i will hyung i will..."

..................................

komen [/]
vote [/]

sorry klau author ad typo...
mianhae😢😢

sorry sbb lmbat update...idea x daaa

klau x best tlg komen...
unnie try baiki..😊😊

I WANT YOU♡ Where stories live. Discover now