Honor jest jak papier- gdy go splamisz, już go nie doczyścisz .
Na ulicy Privet Drive 4 w Surrey była noc i wszyscy spali.No może nie wszyscy bo ,w najmniejszej sypialni na parapecie siedział młodzieniec o kruczoczarnych roztrzepanych włosach, i szmaragdowo-zielonych oczach ,a na czole miał bliznę ten chłopiec nazywał się Harry James Potter .Po jego twarzy spływały łzy , ponieważ na początku czerwca zginął jego ojciec chrzestny Syriusz Orion Black przez ,to przestał ufać Albusowii Dumbledore'owi . Był też zły na dyrektora za to że ukrywał przed nim przepowiednie bo jak trzmiel mówił "dla większego dobra" , ale zdaniem Harry'ego trzmiel ,nie zasłużył na, jego zaufanie i tyle. Nie za uwarzył, jak do niego podlatuje orzeł. Harry, po usłyszeniu pukania, w szybę do"jego pokoju" otrząsnął się rozmyśleń o przepowiedni, Voldemorcie ,i najważniejsze o Syriuszu Harry otworzył okno, i poczekał jak orzeł wleci, do pokoju i odwiązał list od jego nóżki no i zaczął czytać.
Harry Potterze,
pewnie zaskoczył ciebie mój list od twojego "wroga"
piszę do ciebie, ponieważ mam dla ciebie ważną wiadomość,
chciałbym się, z tobą spotkać jutro w godzinach wieczornych
najbliżej godziny 21:30, jeśli się zgodzisz oczywiście.
P.S. Orzeł, nazywa się Artemis czy mógł byś ją nakarmić
i napoić przed wysłaniem ją, z odpowiedzią a i będzie zemną
jutro Lucjusz jeśli się oczywiście zgodzisz.
Voldemort
CZYTASZ
Harry Potter zaginionym bratem Draco Malfoya ( Wolno pisane)
FanfictionPowiem tylko to że akcja rozgrywa się po czwartym roku w szkole magii i czarodziejstwa oraz pod koniec piątego jak Syriusz umiera.