4 - Strach a únava

39 4 4
                                    

Chloe

Procházela jsem se s ním za mými zády po jednotlivých místnostech. Zatajila jsem dech když jsem vtrhla do jeho, nejspíš, menší pracovny.Měl tam korkovou tabuli a na ní fotky dívek, které ležely na podlaze.Buď to spaly a nebo se s nima stalo to samý co se stane asi brzy semnou.

Vzhledem k tomu že jsem do jeho pracovny vtrhla bez jeho vědomí, ucítila jsem silné škubnutí za vlasy. Škubnutí mi zaklonilo hlavu do zadu, na čež se dívím, že jsem si něco nezlomila. „Do té místnosti už nikdy nechoď, rozumíš?!“ řekl s takovou agresí, až jsem se ho začala bát.Na pohled sice vypadal jako přátelský člověl s jistým smyslem pro humor, ale uvnitř to byla vražedná bestie, kterou jsem se bála poznat.Nikdy nemůžete čekat co udělá, a to ho znám teprve deset minut.

Mé vlasy po chvíli mého zběsilého přikyvování pustil.Začala jsem si je masírovat mými špinavými prsty, zatímco jsem se se zatajeným dechem posouvala pomalu o další místnost dál.„Tady budeš spát. Pokud se dozvim že děláš nějaký blbosti, který by hodná holka dělat neměla, přísahám že tě skopu do kuličky a hodim zpátky do toho kumbálu!“ měla jsem z něho strach jako nikdy z nikoho jiného.Moc dobře jsem věděla že tohle, je teprve začátek.

„Teď tu zůstaneš a půjdeš se vyspat.Na posteli máš nějaké staré hadry.“ strčil mě do zad a tím mě schodil předemě na kolena.Rychle zamnou zamknul. Vzdala jsem to a radši chtěla poslechnout toho chlapa.Stále nevím jeho jméno, ale nejspíš se ho delší dobu ani nebudu moct dozvědět.

Po chvíli jsem si začala místnost pořádně prohlížet.Byla to stará hnusná místnost, samozřejmě lepší než ten kumbál.Zdi byly špinavé a jestli měly být bílé, tak svůj účel teď určitě nesplňují.Okno tu bylo, ale bylo zamříženo, takže bych se odsud stejně nedostala.Co dál.. Postel! Co k tomu říct.. Je to akorát dřevo, přidělaný k sobě a na něm špinavá madrace. Nic víc..

Když už jsem byla převlečená do svých hadrů, sedla jsem si na 'postel' a chvilku přemýšlela jestli si na to chci lehnout a vážně usnout.Co se mi může stát? Zabije mě snad? Po dlouhém přemýšlení jsem to vzdala a na madraci si vyčerpaně lehla a usnula..

Aby jste věděli, s tímhle dílem nejsem absolutně spokojená! Přijde mi hrozně nezajímavý a to bude asi tím, že mi to teď moc nemyslí. Samozřejmě budu ráda za každou tvrdou kritiku o zlepšení, popřípadě nalezenou chybu kterou bych přepsala :) mějte se!

NezvěstnáKde žijí příběhy. Začni objevovat