Titlu : " Run [H.S.] "
Autor : darkface34
Categorie : Fanfiction (+horror , angel, demon, dangerous, blood)
Cartea este in desfasurare
Descrierea cartii : " „Fug fără oprire de când mă știu. Este ca și cum ceva sau cineva mă urmărește din umbră. Întunericul este aproape, iar eu voi fi victima lui curând. Simt asta."
Anabelle Benson este victima unor coșmaruri îngrozitoare din care nu poate scăpa sub nicio formă. De la vârsta de 15 ani are același vis oribil care se repetă în fiecare noapte doar cu mici schimbări. Însă, ceea ce nu știe ea este faptul că satana era aproape și voia să o facă a lui cu orice preț. Ce se va întâmpla în momentul în care Anabelle este cuprinsă de întuneric, diavolul capturând-o cu totul? Va mai fi ea în stare să scape din mâna lui sau va rămâne prinsă mereu în flăcarile iadului?O poveste plină de suspans, groază și acțiune.Avertizare: A nu se citi după miezul nopții! "
Descrierea cartii incepe chiar cu cuvintele protagonistei, facand astfel cititorul sa fie capabil de de a o intelege si de a se pune in pielea ei destul de repede. Aceste cuvinte arata o preocupare a carei cauza este inca neclara, o preocupare declansata mai degraba de simturi, decat de dovezi propriu-zise : "Fug fara oprire de cand ma stiu. Este ca si cum ceva sau cineva ma urmareste din umbra. Intunericul este aproape, iar eu voi fi victima lui curand. Simt asta..."-aceste ganduri arata ca progatonista simte cum ca ceva obscur o asteapta, dupa care autorul vine cu o completare, cu o informatie pe care Anabelle Benson nu o detine : pe langa faptul ca de la varsta de 15 ani are acelasi vis oribil care se repeta in fiecare noapte, "ceea ce nu stie ea este ca satana este aproape "
In primul capitol ne este prezentat indeaproape visul pe care Anabelle il retraieste de atatea ori, un vis ale carui imagini si sentimente sunt opuse : mai intai vede o "pajiste cu flori multicolore" , apoi "pamant cleios de culoare neagra, mai rau ca mocirla" , "cerul care era albastru, acum avea o culoare sangerie de parca el ar fi fost viu [...]" , initial din cauza sentimentului de fericire a scos "un mic chitait de bucurie" , dupa schimbarea brusca insa, "un tipat ascutit imi iese din gura" , "arunc floarea pe jos [...] groaza cuprinzandu- ma din ce in ce mai tare". Descrierea visului este bine conturata, daca inchid ochii, chiar am impresia ca vad ceea ce autorul vrea sa exprime, de la imagini la stari de spirit si asa mai departe. Un vis ce ar putea inspaimanta la final pe oricine, mai ales datorita entitatii misterioase care apare a carei identitate este inca necunoscuta , dar care ii vorbeste in vis : "poti fugi, dar nu te poti ascunde!" cu "o voce stranie si groasa". La un moment dat, am avut chiar impresia cum ca acel personaj necunoscut ar putea fi cineva care exista deja in viata ei, care are cel putin forma umana si despre care abia astept sa aflu mai multe.
In cele din urma Anabelle se trezeste din ceea ce a devenit cosmar, iese pe balcon si se gandeste la luna si la influenta acesteia asupra fiintei umane , amintindu-se de legende, dar si de fapte concrete cu privire la acest lucru. Informatii interesante ne sunt relatate in ceea ce priveste momentele lunii si care presimt ca vor avea o importanta in povestea ce va sa urmeze.
Aflam ca aceasta tanara are o viata nu deloc usoara, fiind nevoita sa serveasca intr-un restaurant aglomerat din centrul orasului Morganville si sa aiba putin timp atat pentru odihna, cat si pentru ea insasi. De asemenea, aceasta marturiseste ca "mereu imi ia chiar foarte putin timp sa ma aranjez [...] putin rimel [...] si parul prins intr-o coada de cal sau coc neglijent, acesta fiind aspectul meu de zi cu zi." Prefera sa poarte blugi si hanorace simple si lungi, eventual tricouri , lipsind astfel pantalonii scurti, fustele si rochiile pe care desi le indragea, salarul nu ii permitea sa si le cumpere. Aceasta locuia intr-un apartament cu un balcon pe care il 'vizita' destul de des, locuind singura din cate se pare. Acest stil de viata pe care a fost nevoita sa si-l insuseasca il pot intelege, trecand eu insami printr-o asemenea situatie, o situatie in care multi cititori ar putea destul de usor sa se puna, caci traiul greu afecteaza majoritatea populatiei Anabelle este o persoana modesta si cumpatata, dar si rabdatoare, acceptand sa lucreze acolo si sa adopte acest stil de viata.
O persoana neajutorata, pe care o asteapta multe in viitor, aceasta este Anabelle Benson.
Povestea ma atrage, caci am o curiozitate avida in a afla ce se intampla mai departe in viata ei , modul de viata al tinerei fiind unul foarte aproape de realitate ,acesta fiind probabil unul dintre elementeel puternice care te fac sa te atasezi de carte : asemanarea izbitoare cu viata reala. Descrierea pe care o realizeaza autoarea este perfecta : nici prea mult, nici prea putin, reusind sa introduca cititorul in dispozitia pe care o doreste. Am simtit fericire, teama, curiozitate, oboseala, tensiune citind ceea ce a scris si as vrea ca aceasta carte sa fie continuata si sa aflam ce se petrece mai departe.
YOU ARE READING
Recenzii Carti - Pause
RandomAi nevoie de o recenzie la cartea ta? Spune-mi , iar eu o public aici! Simplu. Poti da mesaj privat sau comentariu, cum doresti.