Seni seviyorum ya baska bir sey yok yani duygularimi anlatmak istedim ben bunlari yazarken ne hissettigimi bilerek yaziyorum ve bunu kitap halinw getirecegim. Ve en guzel anlatilan sen olacaksin
- Bir sabah uyandigimda yanimda olsan.!
Bu sarkinen iyi seni anlatiyor biliyormusun ben konserine , 3 adama vb.yerlere gelmek istedim sirf seni gormek icin seni en guzel hersey anlatir ... Bu bolumde sadece duygularimi belirtmek istiyorum sevgilerimi ne yasadiklarimi. Bu gunlere kimse kolay gelmedi kimse dusmeden kalkmadi!
-Hicbir sey farketmedi..!
Bence en sevilecise insan sensin! herseyi hakeden iyi amlamda insallah hayat boyunca hep gulersin sen gulunce bizde guluyoruz sen uzuldugunde bizde uzuluyoruz ..
-Sevilecise insan"
Bence en guzel sarkilar yazan ve soyleyen de sensin cunku senin sesin milyonda en fazla 2 gozukur bunlarin biri sensin ..Hani Dunyanin 7 harikasi varya onlardan biri benim icin sensin .. Cunku harikasin ."
Tabi bunlari yazarkende sarkilarini dinliyorum arada soz yaziyorum hepsi senin sarkindan"
-Sevilesice adam"
"Geciyor gunler cabuk"
Seni anlatilmazsin tum safliginla seni yakindan tanimak cok guzel biliyormusun belki bunu okumayacaksin ama yinede yaziyorum umid yani bu gune kadar zaten hep umid ilr geldim.
-Unutulmaz ki sevgilim"
Seni sen oldugun seviyorum nedenini bilmiyorum"
Herkez bir ruyada insallah sana sarildiklarinda uyanacaklar..
-YAsanmayinca bilmiyormus insan ask boyle demek."
Boyle sarkilar yaparak gonlumuzu feth ediyorsun.O yuzden hep sarki yap sen :)
-Sevilesice Adam""
Nice albumlere nice singlelere insallah"
-Hepp yaninda olacagiz unutma!
-Seni seven fanin"
"-Sevilesice Adam-" ...