Pov Harry
Niall gaat mee met de commissaris en hij laat een sleuteltje achter zich vallen. Ik ren ernaar toe en pak het op. Meteen daarna worden we weer meegenomen naar de cel door een bewaker en de deur gaat meteen weer opslot als we binnen zijn. 'En nu?', vraagt Zayn. Ik laat het sleuteltje zien en hij snapt het meteen.Tijdens het eten houden we ons stil straks verspreken we ons ofzo. Ik hoop zo erg dat het plan lukt, dan zijn we vrij en kan ik gewoon weer bij Louis zijn. Wat hou ik toch veel van hem.
Na het eten worden we weer naar de cel gebracht en ik plof op het bed. Ik kijk de hele tijd naar de blauwe klok die aan de muur hangt en wacht tot het twaalf uur 's nachts is. Wat eeuwen blijkt te duren. Maar wanneer ik zie dat de kleine en grote wijzer beide op 12 staan , sta ik op en Zayn ook. Ik haal het sleuteltje tevoorschijn en open de deur van de cel en doe hem voorzichtig weer dicht.
We sluipen door de gangen. Na een tijdje stop ik met lopen. 'Gast waarom stop je?', fluistert Zayn.
Ik wijs naar de bewaker die met de rug naar ons toe. Ik kijk goed het is Niall. 'Niall!!!', roept Zayn.
Er komen meteen andere bewakers aan. 'Idioot!!!', roep ik en geef een stomp tegen zijn armen en we rennen snel een andere kant op.'Nu staan blijven of we schieten!!', dreigen wat bewakers. We negeren ze en sprinten naar een andere deur.
Ik hoor een schot en ik kijk achter me. Zayn is geschoten in zijn been en ik wil meteen naar hem toerennen. 'Hazz ga nu, ik red me wel!!', hij schreeuwt het uit van de pijn. 'Ik ga niet zonder jouw!!', roep ik. 'HAZZ NU!!!', beveelt hij me.Ik ren naar de deur en zie hoe Zayn wordt opgetild door een bewaker. Ik open de deur en kom meteen buiten terrecht. Meteen gaan de alarmen af. En zoals je altijd in films ziet vliegen er meteen Helikopters , veel agenten rennen naar buiten. Ik ren naar de poort die natuurlijk opslot zit. Ik ga dit echt niet halen!
Ik haal diep adem en begin te klimmen. 'Nu naar beneden komen!!', hoor ik vanuit een van de helikopters. Ik negeer het en klim door. Ik voel pijnscheuten door me lichaam. En kom met een klap op de grond.
YOU ARE READING
My Boyfriend Is A Policeman ~ Niam Horayne
FanfictionLiam en Niall hebben al 4 jaar een relatie. Niall werkt bij de politie en Liam zit in een bende. Liam verzwijgt het voor Niall omdat hij bang is om hem dan kwijtteraken.