Hoofdstuk 5

257 14 0
                                    

Pov Niall
Het is al weer 2 weken geleden dat Zayn , Liam uit het water heeft gehaald.  Nog steeds geen oog dicht gedaan en niet gewerkt. Zijn ogen zijn gesloten, zijn hart klopt langzaam en zijn mond is een stukje open en zijn ademhaling is langzaam en zwaar. Zayn komt binnen.

'Niall je kan beter naar huis en gaan rusten', zegt hij.
'IK GA NIET RUSTEN VOOR DAT ME VRIENDJE ZIJN OGEN OPENT', schreeuw ik door de kamer. Zayn schrikt en loopt hoofdschuddend de kamer uit.
Ik pak Liam zijn hand weer.

'Babe kon je me maar horen, ik wil in je mooie ogen kunnen kijken. ' Ik wil je mooie stem horen waar ik uren naar kan luisteren.'Ik wil je kunnen zoenen en dat jij me dan terugzoent.' Ik wil jouw armen om me heen.' Ik mis je baby, ookal ben je hier ik mis je.' Geef alsjeblieft een teken dat je nog leeft', zeg ik zacht.

Ik kijk naar de ketting om me nek. Het is een gouden kettinkje met een hartje eraan. Op dat hartje staat onze datum gegraffeerd en binnen in  zit een foto van ons samen toen we nog maar net hadden. Ik kreeg deze ketting van Liam toen we 1 jaar hadden. Ik denk meteen aan onze eerste ontmoeting en onze eerste date.

Flashback ontmoeting
Daar zat ik dan in het gras.
Op een plek die ik helemaal niet kende. Ik was verkeerd gefietst.
Ik verborg me gezicht in me handen . En begon zachtjes te snikken. Ik voelde ineens een hand op me schouder. Ik keek op er stond een jongen die ik niet ken voor me. 'Heey ik ben Liam', zei hei. 'Ik ben Niall', zeg ik.
'Wat is er Niall?', vroeg hij.
'Ik ben verdwaald', zei ik.
'Waar woon je?', vroeg hij.
Ik vertelde waar ik woonde.
Hij ging op zijn fiets zitten en ik sprong achterop.
Na 15 minuten stopte hij voor m'n huis. 'Dankjewel', zei ik toen ik afstapte en gaf hem een knuffel.
Hij gaf me een blaadje met zijn nummer en zei : ' Bel me'.
Ik knikte en die avond belde ik hem nog.

Flashback eerste date
Ik kende Liam al twee weken en ben smoorverliefd op hem geworden. Ik keek in de spiegel en deed me haar goed. Ik had een date met Liam. Ik had een witte blouse aan en zwarte broek.
De deur bel ging . Ik rende naar beneden en deed de deur open.
Daar stond hij. 'wauw', was het enigste wat we konden uitbrengen.
Hij pakte me hand en gaf er een kusje op . Ik bloosde en we liepen naar het strand om een strandwandeling te maken.
We deden onze schoenen uit en liep over het zand.
Na 10 minuten stopte hij er lag een kleed met allemaal kaarsjes erbij . 'Wauw ', was het enigste wat ik kon uitbrengen. 'Vind je het mooi ?', vroeg hij en ik knikte blij.
We gingen op het kleedje zitten en keken naar de zonsondergang.
Hij sloeg zijn arm om me heen.
Ik legde me hand op zijn been.
En toen voelde ik zijn lippen op de mijne. De vlinders in me buik barsten los. 'Wil je me vriendje zijn?', vroeg hij toen hij de zoen verbrak. 'Ja ik wil niks liever ', zei ik.
Einde Flashbacks

Ik werd uit me gedachte gehaald door Liam . Hij kneep in m'n hand ik voelde het.
'Li hoor je me?', vraag ik.
En weer knijpt hij in me hand.

My Boyfriend Is A Policeman ~ Niam HorayneWhere stories live. Discover now